Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #1 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei! Jeg trenger virkelig hjep denne gangen, og håper noen av dere her inne kan hjelpe meg. Jeg har muntlig imorgen, men sitter her og skjønner ikke hva jeg leser! Vet dere hva dette vil si?:"feministiske Jesusfremstillinger"? Og hva betyr "evangelienes pasjonsfortellinger"?. Jeg håper dere kan hjelpe meg. Ligger så tynt ann:( Tusen takk på for hånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #2 Del Skrevet 9. mai 2004 feministiske jesusfremstillinger kan være så mangt. Jeg vil anbefale at du søker på feminist theology på nettet for å finne ut mer om dette. Feministteologi er en egen gren av teologien. Evangelienes pasjonsberetninger er fortellingene om Jesus lidelse og død i matteus, markus, lukas og johannesevangeliet. Dersom du ser mot slutten av evangeliene finner du pasjonsberetningene. Pasjon er det samme som lidelse. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå