Gå til innhold

flytter 15/12. Vanskelig med full julepyntegreier. Tips til julestemning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi flytter inn i ny leilighet 15/12. Og jeg er et "julemenneske". Elsker julepynt! Så jeg kan ikke pynte til advent i den gamle :-(

Og mellom flyttekasser fra den 15/12 er det vanskelig å lage "min jul" før den 24.

Tips til hurtig.julestemning?

Anonymous poster hash: 5264c...3a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk klar en pappeske med julepynten i, merk den tydelig, så er den iallefall ikke noe vanskelig å finne! Men la noe av det (spørs jo hva du har, da) stå fremme helt til flyttedagen :)

Skrevet

jeg har 7-8 digre esker med pynt :lete:

Anonymous poster hash: 5264c...3a1
Skrevet

Oi.

Men fokuser på det som synes best - stuebordet og kjøkkenbordet. Få på juleduker, julestjerne eller annen juleblomst (du har sikkert julekrukker?) og et par nisser i vinduskarmen. Lysestaker og fat med mandariner og nøtter. Da har du instant jul i light utgave :)

Anonymous poster hash: 5b091...8ed
Skrevet

Og sett adventsstaker i vinduene (ha dem så du finner dem enkelt i resten av flyttelasset), det skaper veldig stemning :tree:

Skrevet

Kjør på med lyslenker og ting som nevnt over. Det er masse flott på ikea i år.... Skreller du en klementin så lukter det jul også haha :)

Stikk innom på Chlas Ohlson og kjøp noen lyslenker som du henger på altan.... da blir det veldig julestemning med en gang også på utsiden. Det må ikke være nisser og skrot over alt for å få julestemning. Det enkle er ofte det beste :)

Anonymous poster hash: 06580...596
Skrevet

Kjør på med lyslenker og ting som nevnt over. Det er masse flott på ikea i år.... Skreller du en klementin så lukter det jul også haha :)

Stikk innom på Chlas Ohlson og kjøp noen lyslenker som du henger på altan.... da blir det veldig julestemning med en gang også på utsiden. Det må ikke være nisser og skrot over alt for å få julestemning. Det enkle er ofte det beste :)

Anonymous poster hash: 06580...596

Altså, men 7-8 kasser julepynt er jeg nokså sikker på at TS ikke trenger å kjøpe noe som helst.... ;)

Anonymous poster hash: 5b091...8ed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...