Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #1 Skrevet 13. juni 2002 hei! jeg ville bare dele mine tanker og meninger med folk her inne,og håper også på at noen vil krysse sine fingre og tær pg be til de gode makter for min del! det har seg nemlig slik at imorgen får jeg vite om jeg er en av de utvalgte til å komme opp i muntlig offentlig eksamen! og jeg er vel det også! det er bare det at det er så grusomt fælt,jeg føler allerede med meg selv at jeg vet hvilket fag jeg kommer opp i! men jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne få slippe å komme opp! bare denne ene gangen,jeg har alltid vært flink og gjort det jeg skulle på skolen,aldri sluntret unna, og jeg har av alle mulige ganger kommet opp i eksamen! så hvorfro skal ikke jeg kunne få slippe bare denne ene gangen? det er så frusom å sitte inne i så lang tid og bare lese lese og atter lese,mens jeg er vitende om at andre har fri og nyter sommeren ute med venner! vær så snill kryss alt dere har og tenk på meg,be for meg,hva som helst bare la meg være en av dem som slipper å komme opp! jeg fortjener det,jeg som alltid har stilt opp til skole og lelsker,synes det er uretferdig at andre som ikke har gjort det slipper unna! så tenk på meg vær så snill......
Olivia Skrevet 13. juni 2002 #2 Skrevet 13. juni 2002 *krysser krysser krysser for at du ikke kommer opp* høres ut som om du har hatt uflaks og kommet opp mange ganger..så nå må det vel være din tur til å ha flaks! men ikke ødelegg dagen i dag med å grue deg til i morgen..når det sikkert ikke er noe å grue seg for engang..selv om det sikkert er lettere sagt enn gjort..
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2002 #3 Skrevet 13. juni 2002 Jeg skal krysse alt som kan krysses!! Husker den vanvittig nervøsiteten når vi ventet på å høre hvilke navn som hadde blit trukket opp i eksamen. Hvilken klasse går du i? Det går nok så bra så! Bare tenk hvor ufattelig deilig det er å bli ferdig! 12
Fakse Skrevet 13. juni 2002 #4 Skrevet 13. juni 2002 Vet at det ikke føles sånn, men på videregående er det faktisk en gave å komme opp i muntlig. Tenk på alle de karakterene du har slitt et helt år for å få. Her får du muligheten til å få en god karakter bare ved noen dagers lesing. Med mindre du allerede har 5,5 i snitt, er dine muligheter for å forbedre ditt totalsnitt gode. Det er nemlig mye lettere å få en god karakter i muntlig enn i skriftlig.12
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #5 Skrevet 13. juni 2002 så sant så sant ragnhild,men jeg ser ikke på det som en god gave! det å måtte sitte inne mens venner og bekjente av meg ringer og ber meg med ut eller forteller om deres koselige fester og oppleveser de dager jeg sitter inne med tørr fakta stoff og pugger meg ihjel! det er rett og slett et helvete.det er det værste,å sitte inne å lese mens mange har et liv ute! derfor håper jeg så inderlgi på at jeg kan få slippe unna denne gangen! til pamella jeg går i 2.klasse! jeg vil så gjerne slippe unna,det stikker langt inn!! *lei meg*
Rufus Skrevet 13. juni 2002 #6 Skrevet 13. juni 2002 Skal krysse alt jeg kan for deg - håper du slipper unna!! Følelsen av å sitte inne mens alle andre er ute å koser seg er fæl... Lykke til... ......la oss høre hvordan det går da...
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #7 Skrevet 13. juni 2002 ja jeg skal la dere alle få vite det imorgen kveld! regner nok med at da er følelsene mine ganske ille og slikt men skal nok ta meg tid til å si fra til dere!uff gruer!!!! vil så gjerne slippe....
veslemor Skrevet 13. juni 2002 #8 Skrevet 13. juni 2002 Jeg gruer meg også til i morgen.. Håper vi slipper og komme opp begge to! 12
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #9 Skrevet 14. juni 2002 -veslemor- håper med deg!si fra du også da om du kommer opp eller ei!
Mathias Skrevet 14. juni 2002 #10 Skrevet 14. juni 2002 Føler for litt kaldt vann her.... Er det et helvete å sitte inne et par dager til??? Så mens folk dør eller mister sine kjære, får/har ms, blir blinde, får slag, blir skilt, ligger på sykehus, deter ned fra fjell... etc etc rundt deg, får du et helvete pga noen få dagers ekstra eksamen....? huff og huff... Jeg kom opp hver gang også, døde ikke av det, kunne heller gjøre lite med det, bortsett fra å løpe hjem og lese.... Så var det over, og det var noen dager igjen av livet likevel... Carpe Diem. Vh Lasse
Hedda-78 Skrevet 14. juni 2002 #11 Skrevet 14. juni 2002 Enig med lasse. Tre dagar er faktisk ingenting i den store sammenheng. Eg kom ikkje opp i muntlig på vgs, og det var kjempeflott. Da. Da eg eit år seinare kom på høgskule og skulle opp i muntlig fransk, skulle eg ønske at eg hadde erfaring fra muntlig eksamen fra vgs, for eg ante ikkje korleis det kom til å vere eller korleis eg skulle oppføre meg. Nei, tre dagar er ingenting, tenk på alle dei dagane du har sotte inne og berre sløva. Hadde du tid til det, har du jammen tid til dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå