Gå til innhold

Spør dere om han dere holder på med har sjekket seg for kjønnsykdommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg holder på med vet at jeg kun har sex med han. Han vet at jeg umulig har tid til andre og at jeg bor på et rom med enkeltseng. Han vet at jeg ikke går på piller og at jeg er nazy med kondom. Uansett, han og jeg har hatt sex uten kondom 3 ganger. Han vet at jeg gikk ut av et forhold for 4 måneder siden og at eksen min var utro. Han er mye mer ute enn meg og vi har aldri spurt om det bare er oss to som har sex. Han har vært single i 3 år. Jeg kommer til å sjekke meg, men han virker ikke til å bry seg...

Mulig det bare er et tema ingen snakker om?

Anonymous poster hash: a75eb...919
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rett og rimelig å forlange test i ett nytt forhold jeg. Av begge to. Jeg nekter sex uten kondom før jeg vet at begge er sykdomsfrie!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tror det er noe folk driter i, hvilket antakelig er årsaken til at kjønnssykdommer på fremmars i landet. Nordmenn er dårlige på prevansjon så det er ekstra viktig å spørre.

Jeg har ikke sex uten kondom med mindre vi er monogame (altså ikke "antar" at man er i et forhold, men faktisk er blitt enige om det) og jeg vet han er testet.

Endret av Marie90
  • Liker 2
Skrevet

Og han har du sex med uten kondom og ikke bruker du p piller heller. Hmm ikke rart det er mye kjønnssykdommer. Er like mye ditt ansvar som hans å bruke kondom.....

Anonymous poster hash: a9fd8...2fa

• Liker 1
Skrevet

Og han har du sex med uten kondom og ikke bruker du p piller heller. Hmm ikke rart det er mye kjønnssykdommer. Er like mye ditt ansvar som hans å bruke kondom.....

Ikke rartt det er mye uønskede graviditeter eller alenemødre heller.

Anonymous poster hash: adfb1...872

• Liker 1
Skrevet

Angrepille ble brukt. Var jeg dum, ja!

Tror folk tenker at klamydia er easy fix og derfor driter de i det. Finnes verre ting, men klamydia er det vanligste.Jeg har sjekket meg i det forrige forholdet. Nå må jeg sjekke meg på nytt. Enig i at det er like mye mitt ansvar. Har vært flink og med en eks nektet jeg sex uten kondom, han ble dritsur fordi jeg tenkte sånn om han, men han unnskyldte seg etterpå.

TS

Skrevet

Han vet at jeg ikke går på piller og at jeg er nazy med kondom. Uansett, han og jeg har hatt sex uten kondom 3 ganger.

Lol. å ha ubeskyttet sex tre ganger er ikke å være "nazy" med kondom...

Anonymous poster hash: df71b...dba

• Liker 1
Skrevet

Lol. å ha ubeskyttet sex tre ganger er ikke å være "nazy" med kondom...

Anonymous poster hash: df71b...dba

Vi har hatt sex veldig mange ganger, men ser poenget. Nazi er å sette det på spissen.

ts

Skrevet

Angrepille ble brukt. Var jeg dum, ja! Tror folk tenker at klamydia er easy fix og derfor driter de i det. Finnes verre ting, men klamydia er det vanligste.Jeg har sjekket meg i det forrige forholdet. Nå må jeg sjekke meg på nytt. Enig i at det er like mye mitt ansvar. Har vært flink og med en eks nektet jeg sex uten kondom, han ble dritsur fordi jeg tenkte sånn om han, men han unnskyldte seg etterpå. TS Anonymous poster hash: a75eb...919

Jeg skjønner ikke at du gidder å ha sex med en så umoden fyr. Selvfølgelig skal han sjekke seg og du skal bruke p-piøler om du velger å ha sex uten kondom. Er du helt tett? Til opplysning ee ikke angrepillen et sikkert alternativ, det er en nødløsning når kondomet sprekker. Bli voksen, ta ansvar.

Anonymous poster hash: 906b0...f86

Skrevet

Ja, om jeg har sex med en ny - så spør jeg om han har sjekket seg.

Anonymous poster hash: 9f000...075
Gjest noradoll
Skrevet

Vil gjerne ha meg spart kommentarer som " Er du helt tett?"

Veldig klar over at det ikke er noe prevensjonsmiddel. Ikke er det graviditet jeg snakker om her heller, men kjønnssykdommer.

TS

Skrevet

Jeg synes dere er veldig strenge mot ts her.

Uansett, jeg tror at når jeg var yngre 16-20. Så ville jeg synes det var dumt å spørre om sånt, fordi man ikke vil være "frekk" mot den andre personen. Nå er jeg voksen og mer selvsikker. Det handler om din helse og din kropp. Hvis man får herpes så varer det livet ut. Ta vare på deg selv.

Skrevet

Ikke for og stjele tråden, men hvordan sjekker man seg selv? Hvordan fungerer prosedyren?

Anonymous poster hash: ab6a5...d2a
Skrevet

nei jeg spør ikke. for jeg vet at mennesker lyver så det renner når det gjelder slikt. om man ikke kjenner personen så bruk gummi.

er like teit som når gutten spør en jente om hun går på p-piller og tar det for god fisk at hun faktisk gjør det..åsså blir de kjempeoverasket over at ho PLUTSELIG ble gravid.

Anonymous poster hash: 93926...49d
Skrevet

Ikke for og stjele tråden, men hvordan sjekker man seg selv? Hvordan fungerer prosedyren?

Anonymous poster hash: ab6a5...d2a

Går til fastlegen og spør etter en klamydiatest, evt. det du vil teste deg for. Så tisser du i en kopp, og viiips så får du svar om du har klamydia etter omtrent 1 uke ;) du får ikke svar visst du ikke har klamydia

Skrevet

Det pleier å bli en naturlig sak for meg å enten spørre om eller ikke involvere til noe seksuelt før jeg vet. Jeg vil ikke ha noen kjønnssykdommer.

Jeg bare spør rett ut, eller så sier jeg at jeg har testa meg og jeg er sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...