Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine spør alltid om hva jeg ønsker meg til jul, og jeg pleier aldri å ha noen ønsker. Jeg har rett og slett alt jeg trenger. Vel, jeg sier alltid at jeg ønsker meg penger, for det kan være greit å ha når jeg skal ta lappen eller flytte ut etc. Men i år sa jeg at jeg ønsket en "weekendtur" eller lignende som familien kunne dra på sammen, f.eks. til Oslo.

Når jeg sa det så lo moren min av meg, og sa "weekendtur?". Det virket som om hun syntes at det var et dumt ønske, og jeg følte meg egentlig ganske dum også. Hva synes dere om ønsket?

Anonymous poster hash: 2e392...75a
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns det var et fint ønske jeg. Er en fin ting og gjøre sammen med familien.

Endret av Rawr1
  • Liker 1
Skrevet

Synes det hørtes ut som et fint ønske :) alltid koselig med familietur. Tipper moren din lo fordi det var et litt uvanlig ønske som hun kanskje ikke hadde forventet.

• Liker 2
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Fint ønske, men det kan jo være ganske dyrt? Kan det være derfor hun lo, fordi hun synes det var et litt heftig julegaveønske? Nå vet jo ikke jeg hva slags økonomi det er snakk om eller hva dere pleier å bruke på gaver, men hvis det normalt ligger i noen-hundre-kroners-klassen så skjønner jeg at det kan virke som stort.

Men ellers, kjempefint å ønske seg tid med familien og mulighet til å oppleve noe og skape gode minner sammen! :)

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Det er et veldig voksent ønske, og jeg tror det er grunnen til at moren din lo - fordi hun ble overraska :)

Et lurt ønske da! Opplevelser er bra!

Skrevet

Det er jo veldig dyrt om hele familien skal dra på en helgetur. Jeg synes det er et fint ønske, men veldig dyrt å gi i julegave!

Anonymous poster hash: e73ea...8ce
  • Liker 1
Skrevet

Et flott ønske. Opplevelser med familien gir gode minner. :)

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Takk for fine tilbakemeldinger! :) Familien vår har hatt litt problemer opp igjennom, så jeg var redd for at hun rett og slett ikke ville dra på tur med oss. Men jeg tenkte også at en tur kunne være godt for oss, så får vi gjort noe gøy sammen. Men jeg får vel bare vente og se hva hun sier.

Kanskje det er litt dyrt, men jeg pleier å få gaver til rundt 1000-1500 kr (søsteren min også).

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Hvis gavene pleier å koste et par tusen kroner per pers, så synes jeg ikke det høres så galt ut, en weekendtur trenger jo ikke koste masse penger heller. Tenkte bare at dersom dere vanligvis gir gaver til 200 kroner, så kunne moren din blitt litt sjokka over et så stort og omfattende ønske.

Da heller jeg mest mot at hun ble litt overrasket og ikke hadde forventet det i det hele tatt.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

syns det var en kjempekoselig ønske jeg :) er ikke alltid innpakka julegaver er de beste :)

Skrevet

TS her.

Takk for fine tilbakemeldinger! :) Familien vår har hatt litt problemer opp igjennom, så jeg var redd for at hun rett og slett ikke ville dra på tur med oss. Men jeg tenkte også at en tur kunne være godt for oss, så får vi gjort noe gøy sammen. Men jeg får vel bare vente og se hva hun sier.

Kanskje det er litt dyrt, men jeg pleier å få gaver til rundt 1000-1500 kr (søsteren min også).

Fly + hotell + mat + lommepenger for en helg i Oslo = godt over 1500 kr.

• Liker 2
Skrevet

Joa, men tenkte det kunne være et ønske for både meg og søsteren min. Og hvis vi skal til Oslo, så bor vi ikke så langt unna, så da kjører vi. :) Også er det vel en slags gave til hele familien, og ikke bare meg? Selv om foreldrene mine får gaver uansett, så blir det vel en slags gave for dem også?

• Liker 2
Skrevet

Joa, men tenkte det kunne være et ønske for både meg og søsteren min. Og hvis vi skal til Oslo, så bor vi ikke så langt unna, så da kjører vi. :) Også er det vel en slags gave til hele familien, og ikke bare meg? Selv om foreldrene mine får gaver uansett, så blir det vel en slags gave for dem også? Anonymous poster hash: 2e392...75a

Du har spurt søsteren din ?

Jeg hadde i hvetfall blitt ganske irritert hvis jeg ikke fikk en julegave som jeg ønsket meg fordi søsteren min si var så dyr.

Anonymous poster hash: 357cf...5ab

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Fly + hotell + mat + lommepenger for en helg i Riga, Tallin eller Warsawa, derimot...

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun ble rørt over at du hadde et sånt hyggelig ønske for dere som familie. At det var en sånn "søte lille rare ungen min"-latter

Skrevet

Meget bra ønske! Lykke til, håper du får det du ønsker deg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...