AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Ser de fleste jenter går rundt med strekøyenbryn. Er det liksom sånn det skal være, at de skal se påtegnet ut? Eller har jeg bare sett rare jenter? Anonymous poster hash: 9fb2a...871
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Eksempel? Anonymous poster hash: 6afd9...edf
Inspirato Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 (endret) Nei. Syns det er stygt, og veldig 2005 ish. Har ikke det samme inntrykket som deg forresten. Endret 24. november 2013 av Inspirato 4
Ulla Ullsokk Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Det er ihvertfall veldig utrendy, i tillegg til stygt. 1
Gjest navnelapp Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Etter mitt syn er det ikkje slik det skal vere. Det er kjempestygt, og ser kunstig og rart ut. Men det er mange som har rare, fikse idéar om korleis dei ser ut og ikkje minst korleis dei bør sjå ut. Dei raraste er dei som nappar bort mesteparten av bryna, og teiknar opp på nytt. eg berre held pusten når dei er rundt små barn, med tanke på at ein unge dei held skal kline borti på ein eller annan måte, og stryke det stygge, påteikna brynet ut til sida. 1
Chouchou Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 (endret) Nei, det er so ten years ago ....link Noen er litt uheldig innimellom mens andre burde skaffe seg briller. Endret 25. november 2013 av Chouchou 2
Gjest FrkAnna Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Nei.. Det er mange som gjer det, men det er minst like mange som napper og holder brynene i ein fin, naturlig form. Syns det bare ser rart ut, tatovert eller påteikna, dei som ikkje har heilt teken på det ender ofte opp med bryn som sitter altfor langt oppe, eller rett og slett bare heilt feil..
Gjest FrkAnna Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Etter mitt syn er det ikkje slik det skal vere. Det er kjempestygt, og ser kunstig og rart ut. Men det er mange som har rare, fikse idéar om korleis dei ser ut og ikkje minst korleis dei bør sjå ut. Dei raraste er dei som nappar bort mesteparten av bryna, og teiknar opp på nytt. eg berre held pusten når dei er rundt små barn, med tanke på at ein unge dei held skal kline borti på ein eller annan måte, og stryke det stygge, påteikna brynet ut til sida. HAHA! SÅ sant
Callisto83 Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 (endret) Man skal ha i bakhodet at man skal skyggelegge øyebrynene i den fargen man kler, ikke trykke blyanten så hardt til huden at man ser strekene. Endret 24. november 2013 av Callisto83
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Ser de fleste jenter går rundt med strekøyenbryn. Er det liksom sånn det skal være, at de skal se påtegnet ut? Eller har jeg bare sett rare jenter?Anonymous poster hash: 9fb2a...871 Vel, det er jo en del jenter i dag som går rundt med tykke strekøyebryn (veldig påtegnede ja) Anonymous poster hash: 8a3fc...ede 2
heiduderborte Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 De skal være naturlige, med litt påtegning. og litt napping. Alt med måte.. Alltid..
karella Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Ikke fint nei! http://www.fashionjunkiie.com/?paged=8
Amens Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Man kan gjerne nappe og stusse brun slik at de ser ryddig ut, og gjerne skyggelegges litt mørkere for at de skal komme frem, men å farge dem helt lyse eller nappe dem bort for å så tegne på på nytt, nei det ser ikke veldig naturlig ut... Kan være kult nok om man skal kle seg ut eller no slikt, men til vanlig blir det feil.
Påfugl Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Vel, det er jo en del jenter i dag som går rundt med tykke strekøyebryn (veldig påtegnede ja) Anonymous poster hash: 8a3fc...ede Vil definitivt si at dette har vært litt trendy, "alle" skulle jo plutselig ha tykke og fyldige øyebryn uten å ha det naturlig, dermed endte jo alle som en mellomting mellom denne modellen og hun fashionjunkie noen har linket til her. Flaut å se på. 1
Lilac Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 Skjønner ikke hvorfor alle bryr seg så fælt. Jeg syntes det kan kle mange. Noen syntes det er pent og andre syntes det er stygt, men det betyr ikke at folk ikke kan ha de øyenbrynene sine sånn hvis de vil. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 Herregud, ingenting "skal" se ut på noen som helst måte. Folk må finne ut av egne estetiske idealer, og følge dem slik de selv måtte ønske. Anonymous poster hash: c5de0...9c6 3
Gjest Yellowrose Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 Noen jenter forstår ikke hva det vil si å fylle ut brynene! Jeg ser ofte jenter med svære kullsvarte bryn som er tegnet på. Det er veldig forstyrrende og tar jo nesten over hele ansiktet.. Det er fint om man fyller inn (litt!) der det mangler, synes jeg.
Gjest Raindrops Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 Jeg gjør omtrent ingenting verdens ting med brynene mine jeg, det føles tryggest. Takk gud at jeg ikke barberte dem av i 7 klasse slik som resten, eneste positive som kom ut av å være helt uttafor. Og jeg tror du må ha sett en del rare jenter, jeg synes jeg ser like mange naturlige bryn som tydelig påtegnet.
Gjest navnelapp Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 Ikke fint nei! http://www.fashionjunkiie.com/?paged=8 Eg kan ikkje med min beste vilje begripe at nokon syns dette er pent. Beklagar på førehand om eg fornærmar bloggaren, men dette ser berre kunstig og rart ut. 1
Pinto2013 Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 Jeg ser også mange jenter med tydelig påtegnede øyenbryn, eller jenter som har nappet dem ekstremt tynne så de nesten er borte. Syns ikke det er spesielt pent, da er det faktisk finere å la dem være naturlige og bustete. Tror det var en trend på 90-tallet og tidlig 2000 hvor det var om å gjort å ha tynne øyenbryn, og at noen henger litt igjen der enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå