Gå til innhold

Hva ønsker denne mannen? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann for 3 måneder siden. Vi ses ca. 2 ganger i uken. Han sier at han liker meg og vi alltid har det hyggelig sammen. Jeg liker han fordi han er snill, men jeg bruser ikke over av begeistring når vi skal treffes lenger. Dette kommer av blant annet to ting:

- Han er alltid for sen ( alt fra 10 minutter til 1 time), men gir meg bestandig beskjed. Av og til kommer meldingen rett før han skulle vært på plass

- Han avlyser avtaler med kort advarsel. Sist vi var sammen kom han alt for sent. Jeg sa at det hadde ødelagt for meg, og han unnskyldte seg veldig. Litt senere beklager han og sier han ikke kan være sammen med meg på kvelden allikevel fordi han fikk melding om å skrive referat til dagen etter. ( to skuffelser på en og samme dag). Han hadde i tillegg fått meg til å reservere den kvelden to uker i forveien til et lite og intimit vennejulebord. Siden julebordet var avlyst skulle vi allikevel være sammen på kvelden. Dette var avtalt og kvelden var reservert.

Han legger ofte opp løpet etter sin agenda, som alltid er full, men han tar nesten alltid initiativet til at vi skal møtes og 3/4 ganger er det ikke snakk om sex. Da henger vi på en kafe eller går en tur. Jeg begynte å grine sist gang han gikk fordi jeg er så lei av at alle jeg møter, menn og kvinner utnytter at jeg er så easy going og "snill". Jeg fikk litt sjokk på en av datene da han satte av 1 time og han spollerte dermed hele dagen min. Jeg hadde kjørt et godt stykke for å se han, pyntet meg osv..etter 1 time sier han at han har hodevondt og må hjem. En annen gang satte jeg av mye av kvelden, trodde jeg skulle overnatte hos han siden det er et stykke hjem til meg, da sier han kl. 9 på kvelden at han må ordne en del til dagen etter. Jeg tok hintet og dro hjem. Jeg føler at han har rådet som han vil og at jeg er en nikkedukke. Nå har jeg tatt avstand og tenkt at dersom han vil se meg, så får han sette av tid i helgene. Vi jobber i samme bygg, så vi har hatt lunsj på kafeen i kvartalet. SIden dette har gått litt utover konsentrasjonen på jobben har jeg den siste uken kuttet det ut. Det ble til at jeg møtte opp tidsnok og at han kom 10 minutter ut i lunsjen. Noen ganger avlyste han rett før.

Nå sender jeg mindre meldinger til han enn før, jeg har rullet ballen over til han.Han sier alltid at han vil møte meg til lunsj osv.

Anonymous poster hash: 462d9...332
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snu heller spørsmålet rundt: Hva vil DU med denne mannen? Det virker ikke som om han har respekt for deg eller din tid. Og den respekten fortjener du. Vil du virkelig fortsette å ha kontakt med en fyr som ikke respekterer deg? Tenker hvis han ikke klarer å holde avtaler nå, vil han aldri bli bedre på det. Det er nå han skal være "nyforelsket" og et ønske om å bruke mest mulig tid med deg. Min personlige mening er at du fortjener mye bedre. Du gir alt av deg selv, men får halvveis tilbake. Det er ikke nok!

Anonymous poster hash: 98a09...735
  • Liker 1
Skrevet

Enig med innlegget over. Hva vil du? Han har noen gode sider, han gir beskjed, ikke alle gjør d. Men er det nok for deg? Om han hadde gitt mere av seg selv så kanskje du også kunne bli mere begeistret. Nei, tenk etter hva du vil, og sett grenser for deg selv.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...