Gå til innhold

Å gi en reise i gave - hvordan gjøre det rent praktisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi en reisegave til foreldrene mine til jul, men er usikker på hvordan dette gjøres rent praktisk for at det skal bli noe av. Velger jeg en helg, kjøper billetter og gir dem? Velger jeg f.eks tre datoer og så velger de den som passer best?

Hva ville dere gjort? Eller hvordan har dere gjort dette?

Anonymous poster hash: 9a912...561

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de du skal gi gaven til har jobber eller andre ting som kan gjøre det vanskelig å bestemme en dato for dem, hadde jeg laget er hjemmelaget gavekort. :) Hadde skrevet at du vil spandere en reise til dem, hvor de skal, og litt informasjon om plassen f.eks. Så hadde jeg sagt at datoen måtte de ble enig om. :)

Anonymous poster hash: 46a1f...53a
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kjæresten min ga meg langweekend i bursdagsgave. Da hadde han photoshopet oss inn på et bilde av stedet vi skulle til, veldig gøy! Bildet lå inni et kort hvor han skrev hvor vi skulle :) Rent praktisk valgte vi dato sammen og så bestilte han etter det.

Endret av Poserose
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har fått reise to ganger, den ene gangen stod det i kortet at jeg hadde fått en reise til en storby (og hvilken storby), mens i den andre fikk jeg en masse reisekataloger fra landet, samt en ramme med bilder fra byen jeg fikk reise til.

Ingenting var bestilt, det ordnet vi bare senere når vi hadde bestemt oss for når vi skulle reise. :)

Anonymous poster hash: 305f7...1e5
  • Liker 1
Skrevet

Vi gir reise til barna våre i år. Reisen går til New Zeland så vi laget ett kort med "program" for reisen og bilder fra stedet vi skal dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...