Lakrisjenta Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Er det noen som kan anbefale bra bøker for psykisk helse? For de som har hatt et tøft liv, sorg og følelser.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Uro, av Finn Skårderud. I morgen var jeg alltid en løve, av Arnhild LauvengAnonymous poster hash: dd04d...7ed
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 "I morgen var jeg alltid en løve" og "Unyttig som en rose" av Arnhild Lauveng "Hvis jeg forsvinner, ser du meg da?" av Kristine Getz "Fullt lys og stummende mørke" av Rigmor Galtung "Sebrapiken" av Sofia Åkerman "Vannliljen" og "Voldtatte følelser" av Hanne Dahl "De gales hus" av Karin Fossum "En dåre fri" av Beate Grimsrud "Jeg vil ikke dø, jeg vil bare ikke leve" av Ann Heberlein "Prozac Nation" av Elizabeth Wurtzel "Kors på halsen" av Helene Storm og Camilla Heiberg Nilssen Anonymous poster hash: 7d52b...7ea
Lakrisjenta Skrevet 25. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2013 Tusen takk for svar. Skal sjekke de ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå