Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 6fdf0...830
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på det samme selv, men så dro jeg på utveksling til Russland og fant en rouge som kostet rundt 30 rubler, som blir cirka 6 kroner. Jepp, 6! Funker helt fantastisk på meg, men fins dessverre ikke på nett eller her i Norge. Har heller ikke andre tips, dessverre.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Nars og Tarte sine, har et par-fem stykker til sammen av de to. Og så har jeg også en fra GloMinerals, og en kremvariant fra Stila, bra de også.

Skrevet

Nars Orgasm er jo klassikaren.

Det er uten tvil den verste rougen jeg har prøvd - og jeg har prøvd mange.

Skikkelig "diskokuleansikt møter russisk prostituert møter fjortis", funket ikke selv på sommeren............

Men jeg kan se for meg at den er fin på mørke hudtoner.

Anonymous poster hash: e31fa...9af

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig "diskokuleansikt møter russisk prostituert møter fjortis", funket ikke selv på sommeren............

Enig i at den nok er ganske overhypet, men de har veldig mange andre fine farger da? Både helt matte og med mye mindre shimmer enn Orgasm :-)

Skrevet

Jeg er generelt sett veldig fornøyd med KIKO sine og benefit sin rockateur.

Skrevet

Bourjois

Anonymous poster hash: 5d345...f5a
  • Liker 1
Skrevet

Makeup store :)

Anonymous poster hash: 343df...33c
Skrevet

Det går an å porsjonere han ut i mindre doser, då... :fnise:

Eg var skeptisk sjølv, men eg var ganske imponert: eg er bleik som eit voksljos, og likevel funka han veldig bra - gjer nett den gløden eg treng, utan at ein kan sjå at det er rouge. Og så er han jo kjend for å funke på alle hudtoner.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Bourjois og Sleek har noen ganske gode - og billige. Men prisen gjenspeiler ingredienselisten, så du burde ikke bruke de hver dag om du har uren hud eller er acne prone. Kan finnes på ebay ganske billig, og frakten er grei da de fleste selgerne er fra UK.

Skrevet

Alt etter hvilken farge du er ute etter, det - så blir vanskelig å anbefale en konkret blush. Har selv veldig god erfaring med Make Up Store sine blusher, samt blushene fra NYX - billige, svært gode og pigmenterte blusher. Sleek sine er ikke så verst heller!

Skrevet

Clinique sine :)

Anonymous poster hash: f2d84...429
Skrevet

Bourjois og Sleek har noen ganske gode - og billige. Men prisen gjenspeiler ingredienselisten, så du burde ikke bruke de hver dag om du har uren hud eller er acne prone. Kan finnes på ebay ganske billig, og frakten er grei da de fleste selgerne er fra UK.

Nevn noen favoritter da? :) Jeg er usikker på hvilken hudtone jeg har, men jeg har iallfall kald mørk brun hårfarge og normal norsk blekfarge på huden.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med YSL sin krem rouge. Fargen ser veldig sterk ut, men blir veldig fin på og jevner seg ut bra. Den er nok kanskje best på lysere hudtoner :)Link

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nevn noen favoritter da? :) Jeg er usikker på hvilken hudtone jeg har, men jeg har iallfall kald mørk brun hårfarge og normal norsk blekfarge på huden.

Sleek - Rose Gold er en dupe av orgasm fra Nars, og er veldig fin på så lenge du ikke påfører for mye. Den har gullglitter og en peachy rosafarge. Igjen - veldig fin! Flamingo og Pixie Pink er også verdt kjøpet. Disse er ganske pigmenterte, så du må bruke ganske lite om gangen.

Burjois - Disse er laget av de som produserer Chanel, så de er ganske like deres kjente blusher. Cendre Rose Brun er veldig fin på min lyse, nøytrale hudtone. Rose Ambre er også bra. Det er ganske mange farger, men du kan lett finne en som er verdt en titt om du går gjennom makeupalley.

Skrevet

Jeg likte ganske godt en fra Loreal True Match serien, som selges i ganske mange butikker. Da kunne jeg jo også prøve litt på huden og se om det ville passe, enn å håpe det gikk greit ved å besitlle via nettet, noe det ganske ofte ikke gjør fordi "swatcher" på nettet alltid blir litt annerledes i virkeligheten :P

Anonymous poster hash: cc876...833
Skrevet

Pot rouge for lips & cheeks fra Bobbi Brown en ny favoritt. Har den i fargen Pale pink, en fin fin lys, pastell rosa farge med blåskjær i. Passer fint til blek hud.

Den er også yppelig å ha på leppene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...