AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Møtt en mann jeg liker svært godt, men...han kritisierer alle. Han kritiserer motebloggere, kjendiser, tv-programmer, sanger på vg-lista, feite folk, for tynne folk osv.. De de går hardest utover er selvsagt snobbene i samfunnet, men kan også kritisere de litt mindre jålete. Han tar som regel parti med de litt svakere, men synes det til tider blir litt for dumt. Er dette et tegn på at han sliter med dårlig selvtillit eller er det bitterhet, mindreverdighetskomplekser? Spiller ikke noe rolle kanskje, men får nok av denne negative oppgulpingen. Flere som har kjærester som kritiserer alt og alle? Hvis han er så sympatisk som han utgir seg for å være, da er det vel rom for alle, til og med snobbene? Er da folk det også. Anonymous poster hash: c0fb9...094
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Vet om flere som har hatt slike partnere. Endte som regel i brudd. Fellesnevner: Usympatisk, musinnelig og lav selvtillit. Du kan prøve å komme til bunns i det. Men hvis han reagerer med sinne, så er det bare å løpe, og ikke se deg tilbake... Anonymous poster hash: d6273...6e0
Gjest rådyr Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Om du reagerer på det allerede nå kan du tenke deg hvordan det blir etterhvert. Eksen min var også slik. En grunn til han er en eks. Omtrent den eneste han ikke snakket negativt om var meg.
Apefinger Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Misantropisk da, er vel lettere for begge å være i et forhold hvor man deler samme syn på mennesker?
Gjest Halvor Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Krise er det vel ikke, han kan nå få lov til å drive på med det en stund, så får vi se om noen gir han en i fleisen. Som regel når man holder på med slik kritikk og negativ prating om folk i lengden vil noen reagere på han, om ikke du gidder å si til han at det er unødvendig.
frøkna Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Kanskje du bør be han melde seg inn i en syklubb?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Det kan nok stemme. Er ingen fan av menneskeheten jeg heller, men blir slitsomt for en partner å alltid bli minnet på hvor idioter alle er. Det eneste jeg vet er at alle sliter med sitt og sine ting. Noen finner gleden i å være sossete, andre i å gå for en mer hippie-stil. Alle er vi like fortapte og ønsker en tilhørighet til en gruppe. Folk synes sikkert han er en idiot og at jeg er en idiot også, men slitsomt at han setter seg høyere. Blir litt patetisk. Anonymous poster hash: c0fb9...094
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Han er medlem av en " syklubb". Det holder tydligvis ikke. Selv er jeg allsidig, liker egentlig nesten alt. Jeg liker all mat, liker all musikk ( nesten), liker alle mulige reisemål, alle mulig påfunn, alle mulige tv-serier og kommer over ens med alle mulige slags folk. Så blir litt begrenset når alt må gjennom nåløyet hans. TS Anonymous poster hash: c0fb9...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå