Gå til innhold

Sånn flat del av kjøkkenvask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet inn i brukt hus og de som har laget kjøkkenet ville av en eller annen rar grunn ha en stor vask, men uten sånn flat metalldel til å sette gryter og sånt som er vasket opp mens de tørker.

Noen ide om hvor man kan kjøpe en sånn løs, og om den da bare limes oppå benkeplaten? Nå settes gryter og sånt rett på benkeplaten og når den er eik så sier det seg selv at det ikke ser pent ut etter en stund med fuktighet oppå (hører med til historien at den trenger litt olje snart, noe herk med benkeplate i eik altså).

Anonymous poster hash: 48563...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha gått for en plastbalje evt med et stativ oppi. Slike brett som er under enkelte stativ holder på minimalt vann. Ellers er det egentlig best at du tørker oppvasken direkte med et håndkle.

Når jeg vasker opp har jeg det rene oppi en balje med rent vann før jeg tørker alt sammen med et håndkle. Vann er noe kliss uansett hva slags benkeplate du har (av trefibrer/tre) så det er viktig å være nøye og tørke opp alt vann med engang.

Dessuten er vannpytter også et perfekt ynglested for småfluer. Det vil du vel ikke ha?

Anonymous poster hash: ffee9...e74
Skrevet

Benkeplate i eik blir ikke noe problem når du driver å setter fra deg våte ting der, da må den byttes om ikke lenge.

Anonymous poster hash: e21a3...42c
Skrevet

Haha for en overdrivelse, selvsagt må den ikke byttes... Det er bare å slike og olje.

Anonymous poster hash: 48563...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...