AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Det er jo ikke så lenge siden de forandret hele Hydra floral serien deres, og jeg har hørt mange andre som også ble veldig skuffet over den så kalte forbedringen. Selv fikk jeg store utbrudd med en gang jeg prøvde den nye fuktmasken, og nå som jeg har vært fri for både Decleor rensen og fuktighetskremene i et par uker etter jeg prøvde fuktmasken, har jeg kviser i absolutt hele ansiktet. Dette har totalt ødelagt meg, og nå syns jeg til og med det er ekkelt å vise meg for mannen min. Men jeg aner ikke hvilke nye merker og produkter jeg skal kjøpe, da jeg virkelig hadde funnet min drømmerutine. Så hva har dere andre gått over til og hvordan hudtype har dere? Anonymous poster hash: a395d...541
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 LaRochePosay Hydraphase er jeg veldig fornøyd med. Anonymous poster hash: 90b99...13f
flinkeceline Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 http://www.bangerhead.no/no/varumarken/olay.html?gclid=CPGh5NqN_roCFYZa3godDTYA-A Værsågod Direkte fra kilden til flinkeceline.
flinkeceline Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 http://www.bangerhead.no/no/varumarken/olay.html?gclid=CPGh5NqN_roCFYZa3godDTYA-A Værsågod Direkte fra kilden til flinkeceline. *Har blandet hudtype.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Exuviance (fukt og rens) og Lancome (skrubb) Anonymous poster hash: b6a89...069
Ophelia85 Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Jeg bruker stadig mer fra La Roche-Posay. Gode produkter uten så mye parfyme og styr.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Exuviance (fukt og rens) og Lancome (skrubb) Anonymous poster hash: b6a89...069 Exuviance er bra, lenge siden jeg har brukt det, de selger det jo ikke i de fleste salongene. Decleor er dårlig og ikke noe jeg anbefaler, det sier jeg etter å ha brukt decleor i nesten ett år. Bruker nå Matis og er sånn passe fornøyd, fuktighetskremen er bra, men kanskje jeg forventer for mye? En fuktighetskrem kan vel ikke gi en tilnærmet perfekt hud. Anonymous poster hash: 11b79...781
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Er det den samme Hydra floral-masken som før kostet 200 kr og nå 290 kr på feelunique? Leter og leter etter den gamle, men lurer på om den har byttet litt navn OG pris?... Anonymous poster hash: 82b56...8c0
Gjest Daenerys Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Jeg har byttet til Dermalogica og Matis, har kombinert normal/fet hud som er sensitiv og fuktfattig.
Gjest BabyBlue Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Synes den nye fungerer helt greit, men den gamle er absolutt hakket bedre. Fatter ikke hvorfor de omformulerer produktene sine hele fordømte tiden, irriterer meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå