AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Når jeg leser her inne om opplevelser folk har hatt med utro kjærester så kjenner jeg at det koker i toppen. Har selv kjæreste og så vidt jeg vet er han 100% til å stole på, og jeg har aldri opplevd noe annet i løpet av de 2 årene vi har vært sammen. Jeg har sagt til kjæresten min at om han noen sinne er utro i stedet for å bare slå opp - kommer han til å se en side av meg han muligens ikke kommer til å glemme med det første... Og dette mener jeg! Tror ikke jeg hadde taklet å komme videre uten en hevn hentet fra helvete, for å si det mildt. Han sier at han skjønner dette, og sier at han mener det samme til gjengjeld. Føler meg ikke spesielt normal når jeg sitter å "river meg i håret" over at de ikke kappet ballene av den drittsekken (om det er en mann) når jeg leser tråder her inne om utro kjærester Er det bare meg som er så hevngjerrig? Anonymous poster hash: 5dec9...132
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Ja. Kan uansett ikke gi han en smak av egen medisin, siden forholdet jo allerede er føkka. Anonymous poster hash: e268b...80c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Nei, jeg er også slik! Men så kommer det an på forhistorien hvor mye hevnlyst jeg får. Og selv om jeg tenker/føler slik, så betyr ikke det at jeg gjør alt jeg tenker... Anonymous poster hash: efb38...5fd
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Syns det er så white trash å bli fullstendig koko. De verste er de damene som skal hevne seg ved å ligge med fyrens kompiser... Oh la la Anonymous poster hash: e268b...80c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Syns det er så white trash å bli fullstendig koko. De verste er de damene som skal hevne seg ved å ligge med fyrens kompiser... Oh la la Anonymous poster hash: e268b...80c Det finnes verre metoder å hevne seg på enn å ligge med eksens kompiser! Pyser Anonymous poster hash: 5dec9...132 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Det finnes verre metoder å hevne seg på enn å ligge med eksens kompiser! Pyser Anonymous poster hash: 5dec9...132 Som for eksempel ?Anonymous poster hash: 0913d...c6c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Syns det er så white trash å bli fullstendig koko. Anonymous poster hash: e268b...80c Tror damene driter langt i om det er white trash, og i det hele tatt hva det såkalte udyret mener etter de har vært utro Anonymous poster hash: 4c195...da2 1
flinkeceline Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Det er faktisk den beste hevnen.. Ligge med kompisen fordi da ødelegger du forholdet de i mellom. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Som for eksempel ?Anonymous poster hash: 0913d...c6c Det er lettere å si når man kjenner til personens svake sider etter mange år, vet du. Det kan være alt mulig. Folk ødelegger hverandres liv daglig i verden, det ser ikke alltid ut til å skulle så mye til Anonymous poster hash: 5dec9...132
Sign Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Tror det er veldig vanlig - og forståelig - å ønske å hevne seg. Men det er nok lurest å la det bli med tanken. Da jeg oppdaget at min samboer hadde vært utro i nesten et halvt år og jeg i min fortvilelse ønsker å gi forholdet en sjanse til (tenkte at man kaster ikke 16 år bort sånn helt uten videre), hadde jeg mange kreative tanker om hvordan jeg skulle ta livet av han da jeg igjen oppdaget at han fortsatte forholdet til elskerinnen selv om han sa han hadde gjort det slutt med henne og ville satse på meg og familen vår. Selvsagt gjorde jeg ikke noe at det jeg fantaserte om, jeg er ikke helt psyko heller . Dessverre gråt og tryglet jeg en stund, det eneste jeg oppnådde med det var å mate egoet hans. Da jeg innså det og gikk over til å forholde meg helt "forretningsmessig" til han opplevde jeg at han ble ganske oppsatt på å finne ut hva som foregikk i livet mitt. Og ble både sint og forbannet da jeg ikke ville si noe. Tror den beste "hevnen" er å gå videre med livet sitt og se på det som skjedde for en erfaring. Jeg synes det blir litt patetisk og fjortisoppførsel å skulle hevne seg. Da synker man på en måte ned på nivået til drittsekken. Men at man kan fantasere om hevn, det tror jeg er en del av prosesen med å gå videre. I fantasien trenger man ikke beherske seg eller være sivilisert. Jeg oppdaget at å bruke en punchingsekk var veldig effektiv. Lot som om sekken var trynet hans.... Har også tenkt at å spille biljard eller bowling kan være sunt, da kan man late som om kulene eller kjeglene er han... Men som sagt, det beste er å la det bli med fantasiene 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Alt man finner på å gjøre for å hevne seg vil garantert slå tilbake på deg selv. Han vi fortelle alle hvor gal du er og at han er heldig som har sluppet unna deg. Men min terapeut anbefalte meg å bare tenke ut alle hevntanker i fantasien, at jeg slår og banker og sparker og alt det gale jeg kan gjøre fordi jeg er sint på han (og henne). Og etter en stund forsvinner de tankene, man "bruker dem" liksom opp. Anonymous poster hash: b372b...1ab 1
flinkeceline Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Alt man finner på å gjøre for å hevne seg vil garantert slå tilbake på deg selv. Han vi fortelle alle hvor gal du er og at han er heldig som har sluppet unna deg. Men min terapeut anbefalte meg å bare tenke ut alle hevntanker i fantasien, at jeg slår og banker og sparker og alt det gale jeg kan gjøre fordi jeg er sint på han (og henne). Og etter en stund forsvinner de tankene, man "bruker dem" liksom opp. Anonymous poster hash: b372b...1ab Det ligger en god filosofi bak det. Ofte gjør man seg opp ting i hodet på forhånd for etterpå å forstå at det ikke er så lurt i praksis.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Det er nok veldig vanlig å bli hevnlysten, ja. Jeg kan slenge meg på med alle de som sier de tenkte mye på det, men aldri gjennomførte. I fantasiene mine ble både han og elskerinnen overkjørt av både bussen og meg, dyttet utfor stup, satt fyr på ( ) og diverse annet, men i virkeligheten oppførte jeg meg mer sivilisert enn jeg hadde trodd jeg skulle få til. Og nå som det er lenge siden det hele skjedde, er jeg veldig glad for at jeg kan se tilbake og se at jeg var den som oppførte meg riktig. Jeg har ingenting å skamme meg over i ettertid, men de har = jeg vant i det lange løp. Anonymous poster hash: bcf34...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Det er nok veldig vanlig å bli hevnlysten, ja. Jeg kan slenge meg på med alle de som sier de tenkte mye på det, men aldri gjennomførte. I fantasiene mine ble både han og elskerinnen overkjørt av både bussen og meg, dyttet utfor stup, satt fyr på ( ) og diverse annet, men i virkeligheten oppførte jeg meg mer sivilisert enn jeg hadde trodd jeg skulle få til. Og nå som det er lenge siden det hele skjedde, er jeg veldig glad for at jeg kan se tilbake og se at jeg var den som oppførte meg riktig. Jeg har ingenting å skamme meg over i ettertid, men de har = jeg vant i det lange løp. Anonymous poster hash: bcf34...8bb Det er nettopp dette!! Det å være utro er så jævlig dårlig oppførsel, mens den som er bedratt viser seg som et stort menneske som klarer å reise seg og gå videre til tross for at man har all grunn til å gjøre alt annet. Det er en form for storhet i det, og motsatt hvis man gjør alvor av hevn. Anonymous poster hash: b372b...1ab
Gjest Booker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Jeg hacket med inn på pcen hans, tok et par screenshot av de forskjellige samtalene til jentene og sendte dem videre til den neste jenta (siden alle trodde jo de var THE ONE). Skal si det ble liv laga der. Ingen oppegående jenter ville røre i han uten en ildtang igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Hadde nok ikke vært hevngjerrig. Men hadde helt klart kastet vedkommende på dør å gått videre med livet Anonymous poster hash: 41228...d25
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Faktisk, en eks som svek meg noe grassalt han hevnet jeg meg på fysisk en dag for 5 år siden ca... Han hadde lenge psyket meg ned og sagt og gjort mye stygt imot meg, og vi avtaltes å møtes en dag på kafe. Jeg var fortsatt veldig sinna og da vi gikk bortover veien til kafeen kjørte jeg albuen min inn i siden på han så han begynte å hoste og krøke seg sammen. Og så sa jeg at den fortjente han og mere til. Han fikk tydelig vondt men sa til meg at han hostet ikke pga det for han hadde allerede sår stemme og hals. Haha, nei han hadde ikke det. Første og siste gang jeg har gjort noe sånt. Men det var tydelig på han at han egentlig var enig om at han fortjente den etter alt han hadde utsatt meg for. Og etter den hendelsen ga jeg endelig slipp på han for godt. Anonymous poster hash: efb38...5fd
Gjest .-L-. Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg er ikke hevnlysten, men jeg kan si dumme ting når jeg er følelsesladet. Endret 24. november 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Jeg har bestemt meg for at da er det slutt... Jeg skammer meg over at jeg ikke hadde ryggrad nok til å gå fra et forhold med psykisk misshandling. Heretter er det to ting som garanterer at jeg går -Psyjisk/fysisk misshandling -UtroskapAnonymous poster hash: 39a00...6e2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Jeg gjør det som trengs for at jeg selv skal komme over det, og om noen sitter der på sin høye hest og kaller det white trash, so be it. De vet tydeligvis ikke hva de snakker om. Hva han sier om meg til andre driter jeg også i, for alle vet at utroskap får frem sider ved folk man bare kunne drømme om, noe som bare reflekterer hvor jævlig en handling utroskap er. Anonymous poster hash: 0d805...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå