Gå til innhold

Dytt Casa Kaos opp på toppen av blogglista!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne morsomme og ærlige bloggen er en oppvekker for alle som går med hodet i rosa skyer! Hva syns du om bloggen?

Bruk din KG-power og klikk bloggen til topps på blogglista! Casa Kaos

Anonymous poster hash: b486b...d5b
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke 4chan...

Anonymous poster hash: 0618e...998
  • Liker 3
Skrevet

Hadde ikke hørt om den før du linket til den, men jeg liker den :laugh:

Anonymous poster hash: 687e5...83c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg måtte naturligvis kommentere dritehistorien.

Skrevet

Det blir litt for dumt synes jeg når dere gjør dette for å få noen ned på lista.. Hva er dette liksom? Barneskolen? Mulig denne bloggen er mye mer intr.enn den som troner på førsteplass og mulig dere klarer å få denne opp på første men det vil isåfall være ett blaff. Blir så tilgjort hele opplegget deres..

Men lykke til da :)

Anonymous poster hash: 3aee4...b75

• Liker 1
Skrevet

Det blir litt for dumt synes jeg når dere gjør dette for å få noen ned på lista.. Hva er dette liksom? Barneskolen? Mulig denne bloggen er mye mer intr.enn den som troner på førsteplass og mulig dere klarer å få denne opp på første men det vil isåfall være ett blaff. Blir så tilgjort hele opplegget deres..

Hjelpes.

• Liker 4
Skrevet

Jeg måtte naturligvis kommentere dritehistorien.

Kloakken, eller er det flere dritehistorier? :)

Jeg lo godt av det hun skrev om sin egen mage vs Kates. Kjenner meg igjen. :fnise:

Skrevet

Kloakken, eller er det flere dritehistorier? :)

Jeg lo godt av det hun skrev om sin egen mage vs Kates. Kjenner meg igjen. :fnise:

Kloakken, ja.

Skrevet

3 ting.

1. Denne bloggen fortjener en førsteplass og oppmerksomhet.

2. Jeg leser mye heller denne enn den andre.

3. Sunne verdier.

At det kom som et forslag inne på fotballfrue tråden har ingenting å si. Folk er lei av fotballfrue og trådene om henne, ok, da dytter vi opp en blogg som fortjener plassen, hederen og omtalen.

• Liker 6
Skrevet

herregud! få dere et liv. ikke lev livet til andre. fatter ikke poenget med blogger.

Anonymous poster hash: 35e9a...7c1
  • Liker 4
Skrevet

Forhistorien til dette er at noen hevdet i en tråd at KG-brukerne holdt liv i rosabloggene. Da utfordret samme/en annen KG til å bevise dette. Noe slikt.

• Liker 2
Skrevet

3 ting.1. Denne bloggen fortjener en førsteplass og oppmerksomhet.2. Jeg leser mye heller denne enn den andre.3. Sunne verdier. At det kom som et forslag inne på fotballfrue tråden har ingenting å si. Folk er lei av fotballfrue og trådene om henne, ok, da dytter vi opp en blogg som fortjener plassen, hederen og omtalen. Anonymous poster hash: b486b...d5b

Og jeg har en mistanke om at jeg sikkert kan si meg enig i de tre punktene der, jeg har bare ikke satt meg så godt inn i noen av de bloggene. Men det som skjer her nå synes jeg bare virker litt...krampeaktig.

Men nok avsporing fra meg!

Skrevet

herregud! få dere et liv. ikke lev livet til andre. fatter ikke poenget med blogger.

Siden du svarer i FF-tråden er du i samme båt som oss andre. Uten et liv.

Skrevet

Forhistorien til dette er at noen hevdet i en tråd at KG-brukerne holdt liv i rosabloggene. Da utfordret samme/en annen KG til å bevise dette. Noe slikt.

Nettopp!

Skrevet

Heia CK!!!!!

Skal klikke meg grønn i trynet på den bloggen der. Egentlig liker jeg ikke mammablogger, men den dama der virker kul.

Anonymous poster hash: a5832...b27
  • Liker 1
Skrevet

Siden du svarer i FF-tråden er du i samme båt som oss andre. Uten et liv.

Aner ikke hva FF-tråden er

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hva FF-tråden er

Hahahahahahahahahahhahahhahahhahaha takk for dagens latterkrampe! :laugh:

• Liker 4
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Her var tråden, ja. Jeg skal gjøre mitt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...