AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Er det noen som har prøvd silk´n glide hårfjerning? Denne: http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/harfjerning-for-kvinner/GL1PE2G001/silk-n-glide-harfjerning Funker den? Eller har du prøvd andre typer? Anonymous poster hash: eb911...948
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Står på nettsiden om jeg vil kjøpe en trygghetsavtale, hvis noe skulle skje. Men er det nødvendig? Eller kan andre forsikringer dekke det hvis noe uforutsett skulle skje? Anonymous poster hash: eb911...948
Millimani Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg bruker Silkn sensepil. Fikk den til jul for tre år siden, og bruker den fortsatt jevnlig. Kan være en tålmodighets-prøve uten like, men ja - det virker! Den typen du spør om har jeg da ikke prøvd, men silkn sensepil har jeg god erfaring med. Ulempa er at det tar sin tid å utføre behandlinga, det tar tid før du ser resultatene, og det koster penger. Men resultatene kommer. Etter tre års bruk er jeg nesten fri for hår på magen og leggene, og jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg har hatt hår som en mann! Er også betydeliog bedre andre steder på kroppen, det går framover med hårfjerninga. Det er motiverende å se resultatene, men jeg skulle ønske det gikk litt fortere. På spørsmål om trygghetsavtale er det opp til deg. Jeg har ikke kjøpt det, og heller ikke hatt behov for det Endret 24. november 2013 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Jeg bruker Silkn sensepil. Fikk den til jul for tre år siden, og bruker den fortsatt jevnlig. Kan være en tålmodighets-prøve uten like, men ja - det virker! Den typen du spør om har jeg da ikke prøvd, men silkn sensepil har jeg god erfaring med. Ulempa er at det tar sin tid å utføre behandlinga, det tar tid før du ser resultatene, og det koster penger. Men resultatene kommer. Etter tre års bruk er jeg nesten fri for hår på magen og leggene, og jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg har hatt hår som en mann! Er også betydeliog bedre andre steder på kroppen, det går framover med hårfjerninga. Det er motiverende å se resultatene, men jeg skulle ønske det gikk litt fortere. På spørsmål om trygghetsavtale er det opp til deg. Jeg har ikke kjøpt det, og heller ikke hatt behov for det Hvis jeg kjøper en slik nå, tror du jeg vil kunne se merkbare forbedringer til sommeren? Og hvor lang tid tok det før du så forbedringer eller hvor mange behandlinger? Og er det slik man må bruke den jevnlig selv om hårene er borte også? Anonymous poster hash: eb911...948
Millimani Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/harfjerning/SENSE1PDK001/silk-n-sensepil-harfjerning-med-lys Når hårene bare er borte så er de borte permanent. Nå vet jo ikke jeg hvor mye hår du har å fjerne, men denne skal det gå to uker mellom hver behandling, og du kan ikke bruke den på sol-eksponert hud. Men er du flink å bruke den annenhver uke så bør du ha kommet ganske langt på et halvt år ja.
Purple Diamond Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Nå er jeg helt fjern på området, så kan hende spørsmålene mine er helt blåste. Men er denne hårfjerningsmetoden smertefull? Og kan man fjerne hår som vanlig med barbering osv., selv om man bruker silk n glide eller lignende?
happiest Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Nå er jeg helt fjern på området, så kan hende spørsmålene mine er helt blåste. Men er denne hårfjerningsmetoden smertefull? Og kan man fjerne hår som vanlig med barbering osv., selv om man bruker silk n glide eller lignende? Tror det er mulig å fjerne hår vanlig. Men er usikker på smerter. Håper ikke det gjør vondt, har lyst å kjøpe en slik.
Purple Diamond Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Tror det er mulig å fjerne hår vanlig. Men er usikker på smerter. Håper ikke det gjør vondt, har lyst å kjøpe en slik. Takk for svar! Jeg også har veldig lyst på denne! Hadde vært fantastisk om den er så bra som det påstås
Millimani Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Jeg bruker ikke Silkn glide, så jeg vet ikke hvordan den er. Men Silkn sensepil som jeg bruker er helt smertefri. Det går på hvor "varm" du stiller sensoren, den kan være fra 1 til 6. Lys-impulsene kommer med et lite "stikk", om jeg kan kalle det det, men helt smertefritt. Med Silkn sensepil så skal man barbere seg på vanlig måte før man bruker sensepil'en
Purple Diamond Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Jeg bruker ikke Silkn glide, så jeg vet ikke hvordan den er. Men Silkn sensepil som jeg bruker er helt smertefri. Det går på hvor "varm" du stiller sensoren, den kan være fra 1 til 6. Lys-impulsene kommer med et lite "stikk", om jeg kan kalle det det, men helt smertefritt. Med Silkn sensepil så skal man barbere seg på vanlig måte før man bruker sensepil'en Det høres jo nesten for godt ut til å være sant! Tror jeg må skaffe meg en sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå