Gå til innhold

Er det noe jeg innbiller meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet i ny jobb, og jeg syntes den ene kollegaen min ser så mye på meg. Jeg har tatt han flere ganger i å se på meg, ikke type ser en gang så vekk, men direkte stirring. Ofte møter jeg blikket hans, og da ser det ut som at han blir flau og ser vekk... Han tok meg også på låret her for noen dager siden, da han skulle vise en annen kollega hvordan en kamerat av han oppførte seg rundt venninnen hans. Han tok ikke bare en gang, men to.. lenge...

Det er sikkert noe jeg innbiller meg, jeg kjenner jo ikke fyren så godt enda til at jeg kan uttale meg noe særlig rundt hvordan han er som person.

Har dere opplevd noe lignende? Og hvorfor gjør han det? Jeg syntes det er ubehagelig, jeg har samboer og det har han også. Jeg finner heller ikke fyren interessant, han er kjekk å se på, men kunne aldri falle meg inn å gjøre noe med han. Både han og jeg er 24.

Nå er det snart julebord med jobben, og jeg vet ikke helt, men jeg gruer meg litt til det. Mye pga hvordan jeg syntes han kollegaen min opptrer rundt meg. Jeg føler heller ikke at det er noe jeg kan ta opp meg han, for jeg er usikker på hva det er han driver med.

Anonymous poster hash: eb745...de3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare prøv å holde deg unna ham på julebordet, snakk med noen andre, eller snakk om samboeren din. Det er ganske vanlig at folk prøver å sjekke opp kollegaer, så det er bedre at du avviser ham om han prøver seg.

Skrevet

Bare prøv å holde deg unna ham på julebordet, snakk med noen andre, eller snakk om samboeren din. Det er ganske vanlig at folk prøver å sjekke opp kollegaer, så det er bedre at du avviser ham om han prøver seg.

Så du tror han er interessert i meg? *?"#¤

Jeg snakker om samboeren min hele tiden, er litt synd at jeg ikke får lov til å ha han med på julebordet. I lunsjen osv prøver jeg å sette meg et annet sted enn der kollegaen min sitter, og jeg har ikke gjort noe som helst for at han skal fatte interesse for meg, det er det jeg syntes er så rart....

Jeg gruer meg veldig til julebordet, men takk for tipsene. Hva kan jeg gjøre på arbeidsplassen? Himle med øynene når han ser på meg? Jeg er ny der og vil ikke lage noen ubehagelige situasjoner, jeg er nok litt forsiktig av meg, og han kollegaen er veldig frampå..

ts

Skrevet

Hadde en kollega begynt å ta meg på låret hadde jeg brølt opp, tatt tak i hånden hans og spurt høyt: "Er det noen som savner ei hånd? Den lå der bare plutselig på låret mitt". Tro meg, det vil ikke skje flere ganger.

Skrevet

Hadde en kollega begynt å ta meg på låret hadde jeg brølt opp, tatt tak i hånden hans og spurt høyt: "Er det noen som savner ei hånd? Den lå der bare plutselig på låret mitt". Tro meg, det vil ikke skje flere ganger.

Godt råd! Men jeg har hele tiden vært så usikker på hva det er han egentlig driver med? Kanskje han syntes jeg er rar? stille? teit? Har prøvd å finne ut av det her, men hvilke andre råd har du å komme med ang hvordan jeg skal opptre på arbeidsplassen?

Skrevet

Godt råd! Men jeg har hele tiden vært så usikker på hva det er han egentlig driver med? Kanskje han syntes jeg er rar? stille? teit? Har prøvd å finne ut av det her, men hvilke andre råd har du å komme med ang hvordan jeg skal opptre på arbeidsplassen?

Det han driver med er seksuell trakassering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...