Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et problem med en fyr jeg har vært sammen med i to måneder. Vi ser hverandre ikke mer enn 1 gang per uke, noen ganger mindre fordi han ikke tar seg tid. Det er veldig merkelig for han virker veldig forelsket når vi ser hverandre og han er den beste mannen jeg noen gang har møtt.

Han jobber mye og slutter kl 18.30, noen ganger senere hver dag. Det har skjedd at han har avlyst avtaler fordi han er sliten. Problemet er at han alltid har tid til venner, men ikke til meg. Dette er spesielet i helgene da han bruker fritiden på venner og fotballkamper.

Jeg har fortalt han at det er problem at han ikke har tid til meg. Han svarte at han var helt enig og at han skulle forandre seg. Dette har ikke skjedd enda og jeg vurderer å gjøre det slutt. Det er bare så ufattelig vanskelig når han er den beste gutten jeg noen gang har møtt.

Hvor lang tid bør jeg gi det?

Har sagt i fra 2 ganger til han, men vet at menn ikke liker ultimatum

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 88379...7c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han vært mer interessert ville han tatt seg tid. La meg tippe, dere har sex når dere treffes?

Anonymous poster hash: 91bfd...de6

Skrevet

Høres ikke ut som noen forelsket mann, nei.

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke alltid sex nei, fordi vi ofte møtes ute på middag sammen og slikt. Også var jeg syk en periode og da brydde han seg ikke om sex, men han ville se meg uansett

Han har lagt et forhold på 7 år bak seg for 1 år siden og har ikke hatt noen andre jenter enn meg etter det. Føler han trenger mye tid.... men vet ikke hvor mye tid jeg skal gi han :(

Skrevet (endret)

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 88379...7c8

Har du noen egne interesser, noe som du kan underholde deg selv med, sånn at du ikke blir så avhengig av at han skal underholde deg? Er det aktuelt for deg (og for ham) at du tar del i noen av hans interesser? Som f.eks. bli med ham og kompisene på fotballkamp? Har du noen interesser som han kunne hatt interesse av å ta del i, noe for dere å finne på? Er du en easy-going person som man lett kan ha med seg til kompiser, eller er du mer en sånn jente-jente som fort lager klein stemning sammen med hans kompiser?

Tror dette er spørsmål som kan være rett å stille seg, uten at jeg kjenner deg som person. Så tror jeg også du må vurdere om han egentlig er så interessert i deg, eller om han kanskje er interessert i deg men ikke ser på deg som "kompis-materiale", og derfor liker å holde de to sfærene (kompiser vs. kjæreste) adskilt. Men jeg tror menn i den situasjonen (som skiller veldig klart mellom kompiser og en kjæreste) ofte vil få problemer med å "finne tid til dama", at det blir en slags plikt for dem, noe de må gjøre så så mange ganger i uka for å bevare freden i heimen. Så da må du nesten også spørre deg selv om du kan akseptere en sånn ordning.

Endret av Trapp
Skrevet

Kanskje han heller ser fotballkamper, for det er da han virkelig kobler av? Det er ikke lett å jobbe hardt og lenge, og når endelig helgen kommer, så skal man varte opp ei jente i tillegg. Da jobber man i praksis hele uka!

Anonymous poster hash: f6c0a...59b
Skrevet

Det høres ikke ut som den store forelskelsen fra hans side. Mr som. Du blir holdt på gress. Om det er 1 år siden det forrige forholdet ble avsluttet, burde han ha kommet seg såpass at han kan vie deg litt oppmerksomhet også.

Du får begynne å bli opptatt, du også.

Anonymous poster hash: ad32a...ff7

Skrevet

Han player deg, TS! Løp!

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Irrlys, mod.

Skrevet

Har du noen egne interesser, noe som du kan underholde deg selv med, sånn at du ikke blir så avhengig av at han skal underholde deg? Er det aktuelt for deg (og for ham) at du tar del i noen av hans interesser? Som f.eks. bli med ham og kompisene på fotballkamp? Har du noen interesser som han kunne hatt interesse av å ta del i, noe for dere å finne på? Er du en easy-going person som man lett kan ha med seg til kompiser, eller er du mer en sånn jente-jente som fort lager klein stemning sammen med hans kompiser?

Tror dette er spørsmål som kan være rett å stille seg, uten at jeg kjenner deg som person. Så tror jeg også du må vurdere om han egentlig er så interessert i deg, eller om han kanskje er interessert i deg men ikke ser på deg som "kompis-materiale", og derfor liker å holde de to sfærene (kompiser vs. kjæreste) adskilt. Men jeg tror menn i den situasjonen (som skiller veldig klart mellom kompiser og en kjæreste) ofte vil få problemer med å "finne tid til dama", at det blir en slags plikt for dem, noe de må gjøre så så mange ganger i uka for å bevare freden i heimen. Så da må du nesten også spørre deg selv om du kan akseptere en sånn ordning.

Jeg er en veldig easy going og utadvendt person. Har selv mange guttevenner, mest fordi jeg har studert ingeniør. Har ikke noe problem å komme overens med gutter. Men det gir mening at han kanskje tenker slik som du beskriver at han vil adskille damen fra guttevennene. Jeg har møtt vennene en gang før og da var det kjempe hyggelig. Han holdt rundt meg hele tiden og kysset meg. Fikk god kontakt med vennene og alt var bra. Jeg studerer italiensk og er mye med venner på fritiden. Tenkte å lære meg å spille piano også. Men han er mye mer opptatt enn meg. Jeg har prøvd å vise at jeg er interessert og ikke har noe problem med å se på fotballkamper, men jeg blir liksom ikke invitert selv om han vet at jeg ofte ser på det med vennene mine. Han spiller fotball og jeg har spurt om jeg kan bli med å se på når han spiller, men han synes det er flaut. Vi snakket litt om å begynne å spille squash sammen, men har ikke skjedd.

Når vi er sammen er han veldig oppmerksom på alt jeg gjør og vi har snakket mye om fremtiden sammen. Problemet er bare at vi ikke ser hverandre mer enn ca en gang i uken, noe jeg synes er altfor lite. Hvor lang tid burde jeg gi han til å forandre seg etter at jeg sier det til han for siste gang?

Skrevet

To måneder er ikke så lenge da. Etterhvert, når man blir bedre kjent, så slapper man bedre av i hverandres selskap og trenger ikke være så våken og opplagt for å treffes. Man skal jo kunne komme hjem til den andre bare for å sove over eller slappe av på sofaen uansett hvor sent det er egentlig, mend et tar jo litt tid før man kommer dit.

Jeg skjønner frustrasjonen din og tenker at du må kjenne på magefølelsen. Om han ikke tar mer initiativ ganske snart, så er han nok ikke særlig interessert. Et forhold skal jo gjerne gå mot å bo sammen osv, og da må han like å være sammen med deg hele tiden.

Anonymous poster hash: 4d82e...8f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...