Bokalven Skrevet 11. mai 2004 #21 Skrevet 11. mai 2004 Jepp, nettopp det jeg mener -- kjempeflott gave til de rette, man må bare være sikker på at det passer for vedkommende.
viwi Skrevet 11. mai 2004 #22 Skrevet 11. mai 2004 Fyrverkeri som avfyres kl. 00:00 til ære for brudeparet er jo også en fin overraskelse og gave. Ikke hvis du gifter deg på sommern i nord-norge
Lullu Skrevet 11. mai 2004 #23 Skrevet 11. mai 2004 Ikke hvis du gifter deg på sommern i nord-norge Nei, det hadde vært litt "driti ut"
viwi Skrevet 11. mai 2004 #24 Skrevet 11. mai 2004 Vi fikk forresten en stilig gave :)' Det var ei stor kiste(flott å se på) Og oppi den var det masse sand og et "sjørøverkart" som viste at HER ER SKATTEN Det sto skrevet grav og du skal finne skatten... Det var nemlig 2000,- i mynter nedi der.( fant vi ut senere) Skal si vi hadde det morsomt dagen etterpå da alle myntene skulle graves fram av kista... hehe
Lullu Skrevet 11. mai 2004 #25 Skrevet 11. mai 2004 Vi fikk forresten en stilig gave :)' Det var ei stor kiste(flott å se på) Og oppi den var det masse sand og et "sjørøverkart" som viste at HER ER SKATTEN Det sto skrevet grav og du skal finne skatten... Det var nemlig 2000,- i mynter nedi der.( fant vi ut senere) Skal si vi hadde det morsomt dagen etterpå da alle myntene skulle graves fram av kista... hehe KULT!!!! DETTE SKAL JEG VIRKELIG HUSKE PÅ!
kiri Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #26 Skrevet 13. mai 2004 Badestamp. (Må selvfølgelig se an mottakeren.)
kiri Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #27 Skrevet 15. mai 2004 Jeg pakket opp gaver for et brudepar en gang og de fikk masse hermetikk uten etikett. Snakket med giveren som sa at det var alt fra hundemat til maiskolber, lapskaus og hermetiserte pærer. De ville få seg litt av en overraskeles i lang tid framover når de åpnet disse boksene og aldri visste hva de fikk Er det andre som har tilsvarende morsomme forslag? Litt humor må man tåle selv på bryllupsdagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå