AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 lønnsutskrift fra en arbeidsgiver? Jobbet for en organisasjon like før sommeren, og fikk aldri dette verken i posten eller på e-post. Jobbet for dem igjen nå, og ba om dokumentasjon både for den lønna og for det jeg har jobbet nå i november. Har bare vært to enkeltoppdrag, først på en måneds tid og deretter et par uker i november. Dette er en stor flernasjonal organisasjon og jeg vil jo tro at de gir meg dette om jeg ber om det, men lurer bare på om jeg kan kreve det. Jeg lurer også på om lønn som blir utbetalt i desember alltid utbetales med halv skatt. Den halve skatten er vel et resultat av at skatten for hele året er justert slik at det blir riktig med halv skatt i desember? Men for meg blir det jo feil når jeg har jobbet så lite. Spurte tanta mi, som er sjef i organisasjonen og skaffet meg jobben, men fikk aldri noe svar. Anonymous poster hash: 40790...96d
Gjest Kim Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Så klart du har krav på lønnsslipp! Ta kontakt med regnskapskontoret, så sender de deg nok det på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå