*Monica* Skrevet 9. mai 2004 #1 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg syns det er gøy å lage såkalte "blends"! Blends er bilder som er satt sammen og blir lagt til forskjellige effekter osv.. Hittil har jeg bare brukt bilder av kjendiser, så jeg har lyst til å prøve meg på bilder av "vanlige" mennesker! her er noen eksempler; nr1 nr2 nr3 jeg kan lage bilder av kjæledyr, deg selv, eller kjendiser... Du kan feks bruke det på hjemmeside, signaturer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 9. mai 2004 #2 Del Skrevet 9. mai 2004 Oii Jeg likte virkelig det første C.A bilde! :-) SChtiliggg! Høres morsomt ut det du driver med, er det vanlig photoshop du bruker? *Har lite peil på sånt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. mai 2004 #3 Del Skrevet 9. mai 2004 Wow. jeg må si du kan dette! likte det første bildet veldig godt, må si du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 9. mai 2004 #4 Del Skrevet 9. mai 2004 Wow. jeg må si du kan dette! likte det første bildet veldig godt' date= må si du er flink :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. mai 2004 #5 Del Skrevet 9. mai 2004 WoW! Stilig! Kor mykje tek du for eit slikt då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 9. mai 2004 #6 Del Skrevet 9. mai 2004 Kan du lage noe sånt av bryllupsbildene våre? Vi gifter oss i juli...kan sende over noen bilder da...? Send meg en PM om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Monica* Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mai 2004 tusen takk for positive tilbakemeldinger! :-) Linn3c; jeg gjør dette gratis her er to nye jeg lagde ikveld... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2004 #8 Del Skrevet 9. mai 2004 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 10. mai 2004 #9 Del Skrevet 10. mai 2004 WOW, jeg er imponert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. mai 2004 #10 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvordan lager du dem? I photoshop? Vil gjerne lære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Monica* Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvordan lager du dem? I photoshop? Vil gjerne lære! jeg lager dem i Ulead Photo Impact. Men vet om mange som bruker Paint Shop Pro og Photoshop. Hvis du søker på nettet finner du nok mange "tutorials". Jeg synes selv at det er litt vanskelig å forklare hvordan det gjøres! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2004 #12 Del Skrevet 11. mai 2004 Har du sett at du har fått PM, Monica? Har du lyst å lage eit sånn bilde til meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. mai 2004 #13 Del Skrevet 12. mai 2004 Knallstilig!!!! *Notere seg Monica til etter bryllup* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 12. mai 2004 #14 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei! Dette var kjempefint, spesielt de i svart hvitt... Har veldig sansen for svart hvitt bilder. Skal ha barnedåp i aug (hvis alt går bra...tvi tvi), hadde det gått an og lage dette på innbydelsen med bilder av den nyfødte?? Har så lyst til og lage litt spesielle innbydelser og evnt. bordkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2004 #15 Del Skrevet 12. mai 2004 WOW, dette kan du.. Likte bildene kjempegodt, det første bildet av Christina Aguilera var favoritten Dette må jeg lære meg og... Det var knallstilig. *Åpne Photoshop for å øve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 12. mai 2004 #16 Del Skrevet 12. mai 2004 Kjempefine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 12. mai 2004 #17 Del Skrevet 12. mai 2004 Supre!! Fikk virkelig lyst på litt hjelp til en forside til sangheftet til bryllupet vårt!! Skal også ha en hjemmeside, og kunne jo brukt det samme bilde på begge steder! Skal få mannen min til å scanne inn favorittbildene våre, så kunne du kanskje hjulpet? Ble riktig så imponert her jeg altså!!! Stilige alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. mai 2004 #18 Del Skrevet 12. mai 2004 Knallstilig!!!! *Notere seg Monica til etter bryllup* Henger meg på her jeg.... Utrolig stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 12. mai 2004 #19 Del Skrevet 12. mai 2004 WOW! Så flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. mai 2004 #20 Del Skrevet 13. mai 2004 :enig_animasjon: Tøft!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå