Gjest koid19 Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Hei. Jeg har et problem som sliter på seltilitten min. Det er akkurat som at den høyre siden av ansiktet mitt ikke henger helt med. når jeg smiler går ikke munnen eller øyet likt som vestresiden. Munnen går ikke like mye ut til siden og det ser ut som den følger etter den venstre. I tillegg lukker det vestre øyet seg på en normal måte når man smiler, mens det høyre nesten er normalt som når man ser helt vanlig. Dette er noe venninnene mine kommenterer og jeg har veldig lyst til å gjøre noe med det. Men jeg vet ikke hvilke tilbud jeg har. Forsalg? Botox i de nervene? Noen som vet?
Skvaldersjura Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Så og si alle har asymmetriske fjes/ ansikt. I ekstreme tilfeller kan fysioterapi være til hjelp, eller i verste fall operasjon. Det er ikke uvanlig med kosmetiske inngrep, men du bør spørre deg selv; Er dette egentlig så galt? Kanskje er det bare sjarmerende? 1
Gjest Katten. Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 I ungdommen hadde jeg et fullstendig symmetrisk ansikt. Ettersom årene går, og diverse slagskader, så har ene siden av ansiktet mitt 'seget' litt. Det å henge seg opp i om man har symmetrisk ansikt eller ei, er det liten vits i. Så klart, mennesker tiltrekkes av symmetri (gode gener), men det vil stort sett kun ha effekt om du skal kun bli vurdert etter utseende og opp mot et titalls andre versjoner av deg selv som er mer eller mindre symmetrisk.
Gjest Vevila Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Huff jeg også. Bare her er det øyenbrynet, irriterende! Vurderer botox eller noe jeg også da det bare blir verre *følger med her*
Gjest koid19 Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Huff jeg også. Bare her er det øyenbrynet, irriterende! Vurderer botox eller noe jeg også da det bare blir verre *følger med her* Det er jo bare Så irriterende. vræl! Jeg er 17, men hvis jeg sier til legen at dette er et problem for meg, kan jeg få satt botox selv om jeg er under 18/ ikke myndig?
Apocalypse Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Har samme problemet... Tror det er noe skeivt i hele ansiktsstrukturen min, kjeven ser ikke symmetrisk ut i det hele tatt. Men her er det nok bare meg som ser det - har ikke fått høre det før jeg har sagt "men du ser at trynet mitt er skeivt, sant..?" så har lært meg å leve med det, hvis ikke måtte jeg nok ha tatt noen ganske omfattende operasjoner 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå