AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg er SÅ glad i rødbeter til nesten alle middager. Spiser ikke så ofte, men er dette usunt?Anonymous poster hash: 9d1eb...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Del Skrevet 24. november 2013 Ferske rødbeter er veldig sunt! Er riktignok en rotfrukt, og inneholder derfor litt mer karbohydrater enn visse andre grønnsaker, men sunt er det så absolutt. Vær likevel obs på disse som ligger i lake på glass, da de kan inneholde godt med sukker og andre tilsetninger. Anonymous poster hash: 76901...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Del Skrevet 24. november 2013 Nei, rødbeter er ikke usunt.. Anonymous poster hash: f159f...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 24. november 2013 #4 Del Skrevet 24. november 2013 http://www.dinside.no/346174/rodbete-den-glemte-gronnsaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har forsøkt å spise mer rødbeter fordi det skal være sunt. Mest av alt liker jeg frysetørret røbetpulver fra iHerb, som smaker deilig, syrlig og friskt (men akk så dyrt). Jeg sliter litt med ferske rødbeter. Jeg syns de ofte smaker jord. Har prøvd å hakke dem i food processor med litt sitronsyre (usunt?) og det er ikke så ille. Prøver også å lettkoke i mikro, men syns de blir litt for søte. Så TS, hvordan tilbreder og spiser du dem, siden du syns det er så godt? Og syns ikke du de smaker av jord? Anonymous poster hash: c4696...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har forsøkt å spise mer rødbeter fordi det skal være sunt. Mest av alt liker jeg frysetørret røbetpulver fra iHerb, som smaker deilig, syrlig og friskt (men akk så dyrt). Jeg sliter litt med ferske rødbeter. Jeg syns de ofte smaker jord. Har prøvd å hakke dem i food processor med litt sitronsyre (usunt?) og det er ikke så ille. Prøver også å lettkoke i mikro, men syns de blir litt for søte. Så TS, hvordan tilbreder og spiser du dem, siden du syns det er så godt? Og syns ikke du de smaker av jord?Anonymous poster hash: c4696...f2b jeg kjøper dem dessverre i glass.. syns de gjør middagen ekstra god!Anonymous poster hash: 9d1eb...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Del Skrevet 26. november 2013 jeg kjøper dem dessverre i glass.. syns de gjør middagen ekstra god!Anonymous poster hash: 9d1eb...1f2 Mener du syltede rødbeter? I så fall er det neppe så sunt (det stod også i en eller annen link). På den annen side, spiser man jo ikke så mye av det.. Anonymous poster hash: c4696...f2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå