AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Hei! Jeg vil gjerne be om hjelp og tips til en gave jeg vil gi! Min mor blir offisielt erklært fri for kreft om en kort stund, etter 5 års med forskjellig behandling, også vil jeg gjerne gi henne en litt mer betydningsfull gave, for å feire at hun er frisk, og hvor glad vi er for at hun fremdeles er med oss:) Men er dårlig med ideer, samtidig som at jeg er student og derfor ikke akkurat stinn av gryn! Setter veldig pris hvis noen har noen gode forslag å komme med! :D Anonymous poster hash: 315be...e74
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 DA mora mi fikk beskjeden om at hun var erklært frisk fra kreften så uttalte hun: "Æg vil drekk mæg foill", så jeg gikk og fikk i en rødvinsdunk til henne.
Silfen Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Hei! Jeg vil gjerne be om hjelp og tips til en gave jeg vil gi! Min mor blir offisielt erklært fri for kreft om en kort stund, etter 5 års med forskjellig behandling, også vil jeg gjerne gi henne en litt mer betydningsfull gave, for å feire at hun er frisk, og hvor glad vi er for at hun fremdeles er med oss:) Men er dårlig med ideer, samtidig som at jeg er student og derfor ikke akkurat stinn av gryn! Setter veldig pris hvis noen har noen gode forslag å komme med! :D Anonymous poster hash: 315be...e74 Hva med å lage en kurv full av godsaker? Som hudpleie, matting som oljer, vin, krydderier, julekaker og diverse? Masse her du kan lage selv.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Kan du skrive litt om interessene hennes? Er det noe hun likte å gjøre før hun ble syk, som hun ikke har kunnet drive med under behandling? Kan du skrive en ca-pris? Anonymous poster hash: 8927f...e47
Student22 Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Takk for tips dere:D Hun er veldig glad i fjellet, både for ski om vinter, og gåturer/fiske om sommer og høst. På høsten liker hun å bruke tid på å lage julemat, som alt forskjellig sildtyper, rakfisk, gravlaks og forskjellige pateer. Hun er glad i å lese bøker og strikker tøfler til hele familien:D Vi er en ganske rolig familie som elsker å sitte inne sammen og prate foran peisen:P Under behandling kunne hun ikke smake maten, men der har faren min lagt inn matprosjekt for å ta igjen tapt tid;) Reiser er nok det som har stoppet henne mest etter behandling, nærmere gitt henne flyskrekk etter forskjellig blodpropp og lignende, men det har hun like lite lyst til å gjøre nå, siden flyangsten sitter igjen. Ellers bruker hun en del tid på venninner. Og hun er veldig flink til å hjelpe venninner som er i lignende situasjon nå som hun var! Føler at pris ikke er helt fastsatt, men kanskje max 1500,-
Løvefrøken Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Hva med gode bøker, eller fint garn i en kurv, sammen med en god vin og sjokolade eller noe slikt, rett og slett tilbehør til peiskosen som kommer om vinteren? 1
liv Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Dette : http://mykemule.no/product/dagen-idag Det har jeg ønsket meg til jul 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå