AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Enten så funker ikke mobilen, eller så funker ikke bilen eller så bare gidder han ikke. Jeg er drittlei. Nå har jeg stått i en time og laget middag som ikke er ferdig før om en time til, og nå sender han melding om at han ikke kommer hit og spiser fordi det er trøbbel med bilen. Og når det ikke er noe trøbbel med noe, så kommer han hit og er her kun et par timer en gang i uka liksom.. Jeg er drittlei av at det skal være sånn som dette. Har brukt mye penger og tid på å planlegge denne middagen og har rydda og vaska og ordna meg selv. Og så tar han ikke telefonen heller når jeg ringer. Jeg tenkte at vi nå kunne ha en fin kveld siden jeg har sett han så utrolig lite de siste ukene, men neida. Jeg gjør så mye for han, og føler ikke jeg får noe tilbake. Om han hadde virkelig villet kommet hit, så hadde han enten tatt buss eller fått noen til å kjøre han. Anonymous poster hash: 58c9d...ece
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Kan du ikke hente ham? Anonymous poster hash: d98cf...8dc
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Har du sett tegn til utroskap? Anonymous poster hash: 7a353...943 1
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Er du sikker på at han ser på deg som sin kjæreste?? For det her virker ikke akkurat til å være en lykkelig forelsket mann. 11
Tråka Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 han han ville vært der så hadde han kommet mer enn det han gjør, så enkelt er det. ikke gidd å kast bort tid på noen som ikke vil være med deg. drit i han, jeg gidder ihvertfall ikke kaste bort tiden min på sånne folk. bare ignorer han, la være å svare han å finn en som setter pris på deg. 3
Tråka Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 han han ville vært der så hadde han kommet mer enn det han gjør, så enkelt er det. ikke gidd å kast bort tid på noen som ikke vil være med deg. drit i han, jeg gidder ihvertfall ikke kaste bort tiden min på sånne folk. bare ignorer han, la være å svare han å finn en som setter pris på deg. hvis han ville skulle det selfølgelig stå...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 (endret) Kan du ikke hente ham? Anonymous poster hash: d98cf...8dc Har ikke bil Har du sett tegn til utroskap? Anonymous poster hash: 7a353...943 Nei, det er han ikke. Er du sikker på at han ser på deg som sin kjæreste?? For det her virker ikke akkurat til å være en lykkelig forelsket mann. Ja, han sa "kjæresten min" senest denne uken han han ville vært der så hadde han kommet mer enn det han gjør, så enkelt er det. ikke gidd å kast bort tid på noen som ikke vil være med deg. drit i han, jeg gidder ihvertfall ikke kaste bort tiden min på sånne folk. bare ignorer han, la være å svare han å finn en som setter pris på deg. Jeg veit, men når han først er her så viser han at han er glad i meg. Jeg blir bare så utrolig såra når det skal være sånn som dette Quote og svar slettet i pga rydding. Daenerys, mod. Anonymous poster hash: 58c9d...ece Endret 25. november 2013 av Daenerys
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Han sa ja, men han viser det ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Han sa ja, men han viser det ikke. Ja, det er akkurat det jeg føler. Virker som om at han kun bryr seg når han er her, men ellers så gjør han ikke det. Anonymous poster hash: 58c9d...ece
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Ja, det er akkurat det jeg føler. Virker som om at han kun bryr seg når han er her, men ellers så gjør han ikke det. Anonymous poster hash: 58c9d...ece Spørsmålet du må stille deg er om du virkelig gidder det her "ikkeforholdet". 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Hvis han bare tar seg tid til deg et par timer i uka, viser han ikke den helt store interessen, ikke sant? Du må nesten snakke med han om dette, og bedrer det seg ikke da, bør du avslutte og gå videre, for dette sliter tydeligvis veldig på deg. En kjæreste som elsker vil være med jenta si mest mulig Anonymous poster hash: 9d822...26a 2
Løvetanten Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Han er ikke interessert nok. Hadde du vært første pri så hadde han kommet, men du er ikke det. Tror du skjønner det selv. Synes du skal ta deg en prat med han og også bestemme deg for hvor mye du vil legge i dette. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Spørsmålet du må stille deg er om du virkelig gidder det her "ikkeforholdet". Ja. Får som alltid ikke tak i han over telefon, så sendte han en melding om at det sårer meg fordi det virker som om at han ikke bryr seg, og at jeg håper at han kan begynne å vise at han bryr seg fremover om han faktisk gjør det. Så vi får de fremover nå. Jeg kommer ikke til å gidde mer om det fortsetter sånn som det her. Selv om det gjør helt forferdelig vondt for meg siden jeg elsker han. Anonymous poster hash: 58c9d...ece
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Ja. Får som alltid ikke tak i han over telefon, så sendte han en melding om at det sårer meg fordi det virker som om at han ikke bryr seg, og at jeg håper at han kan begynne å vise at han bryr seg fremover om han faktisk gjør det. Så vi får de fremover nå. Jeg kommer ikke til å gidde mer om det fortsetter sånn som det her. Selv om det gjør helt forferdelig vondt for meg siden jeg elsker han. Anonymous poster hash: 58c9d...ece Vel, du får rett og slett bare la ting ligge til han en gang dukker opp og så snakke med ham da.
vet-ikke Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Jeg er i samme situasjon selv. Alt er helt fantastisk når vi er sammen og han behandler meg fantastisk bra. Men han har bare tid til meg en gang i uken. Jeg har datet han 2 mnd og nå er vi sammen, men det har vært slik helt fra start av. Har til og med sagt det til han og han var enig, men etter 2 uker har han ikke forbedret seg. Jeg vet ikke hvor lang tid vi skal gi disse guttene..... Hvor lang tid vil du gi han? Hvor lenge har dere vært sammen?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Jeg er i samme situasjon selv. Alt er helt fantastisk når vi er sammen og han behandler meg fantastisk bra. Men han har bare tid til meg en gang i uken. Jeg har datet han 2 mnd og nå er vi sammen, men det har vært slik helt fra start av. Har til og med sagt det til han og han var enig, men etter 2 uker har han ikke forbedret seg. Jeg vet ikke hvor lang tid vi skal gi disse guttene..... Hvor lang tid vil du gi han? Hvor lenge har dere vært sammen? Ta til deg hva som er skrevet i tråden her.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Been there, done that... Til slutt tok jeg til vettet og lukket døra til ham for godt. Har ikke angret et tiendedels sekund. Nå har jeg en kjæreste som behandler meg som en prinsesse - ikke som et leketøy. Anonymous poster hash: a15e8...e5d 3
Jade Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Du velger selv om du ønsker et slikt forhold eller ikke. Viktig at han vet at du er i tvil, slik at han får sjans til å være med på å redde forholdet om det er noe han virkelig ønsker! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Jeg er i samme situasjon selv. Alt er helt fantastisk når vi er sammen og han behandler meg fantastisk bra. Men han har bare tid til meg en gang i uken. Jeg har datet han 2 mnd og nå er vi sammen, men det har vært slik helt fra start av. Har til og med sagt det til han og han var enig, men etter 2 uker har han ikke forbedret seg. Jeg vet ikke hvor lang tid vi skal gi disse guttene..... Hvor lang tid vil du gi han? Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i over 4 mnd. Mitt eneste krav er at han kan bli flinkere til å ringe meg og sende melding, og at jeg vil se han oftere. Om han ikke har tid til å se meg annet enn noen timer en dag en uke så hadde det vært greit, men jeg vet at grunnen er at han ikke gidder, og da føler jeg at han ikke bryr seg. Jeg tror ikke han vet at det sårer meg, så derfor så håper jeg at det kanskje går opp for han nå etter jeg sendte den meldingen. Jeg vet han er glad i meg, så jeg vet at han også kommer til å bli lei seg når han leser at han sårer meg. Jeg vil vel gi han noen uker og om det ikke forbedrer seg så kommer jeg til å si til han at jeg kommer til å gjøre det slutt om han ikke gjør noe for forholdet. Han har sjansen nå til å vise at han er glad i meg, og jeg håper han tar den. -TS Anonymous poster hash: 58c9d...ece 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Du velger selv om du ønsker et slikt forhold eller ikke. Viktig at han vet at du er i tvil, slik at han får sjans til å være med på å redde forholdet om det er noe han virkelig ønsker! Lykke til! Ja, det er det jeg tenker. Skal sette meg ned å prate med han neste gang jeg ser han. Anonymous poster hash: 58c9d...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå