Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg og gubben har bodd sammen 1,5 år og han har vært helt fantastisk mot meg! Har vært syk nesten hele tden og han har tomodig stillt opp for meg.. Så nå vil jeg gjøre noe i gjengjeld for han.. Men aner ikke hva! Har ikke masse penger, så jeg kan ikke gi han en ferie tur el ono i den duren..

Noen som har noen tips?? Noe som får han til å se hvor takknemmelig jeg er og hvor høyt jeg elsker han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta ham med på en romantisk piknik (og kanskje båttur)? Lage en fin fest med deres nærmeste venner? Lage et album med bilder og historier fra tiden dere har hatt sammen?

Skrevet

Du kan lage gavekort som du kan gi han - massasje , blowjob , frikveld til å gå ut med gutta o.l. - ting du vet han vil sette pris på.

Gjest 1111
Skrevet

Invester pengene i en god middag som du lager - bare for han og deg. tenn lys og dekk fint på bordet, fortell han akkurat hvor mye han betyr for deg. en slik opplevelse kan bety så mye mer enn noe du kjøper.

Skrevet

Nå begynner det jo å bli varmere i været , om dere har en frihelg sammen, og får lånt utstyr, så ta en telt tur! Bare dere to på tur sammen.. Super koselig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...