Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noe som kan spille av musikk, som er enkelt og greit å ta med seg, og som ikke koster skjorta. Mobil har jeg, og jeg har ikke behov for å verken måle blodtrykk eller GPS - jeg ser i grunn bare etter noe med nok minne til litt musikk som får plass i lomma.

Jeg er gniten, så helst så billig som mulig.

Tips?

Anonymous poster hash: 3d82e...b3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du smartmobil er vel det billigste å få tak i et minnekort til mobilen du har. Anonymous poster hash: 3a201...c76

Skrevet

Har bare sånn gammel, og har ingen planer om å kjøpe ny i nærmeste fremtid, så trenger en egen mp3-spiller :)

Skrevet

De har nok mange på Clas Ohlson!

Anonymous poster hash: 7fc9f...458

Skrevet

De har nok mange på Clas Ohlson!

Ikke så mange nå lenger, da de aller fleste skaffer seg smarttelefoner med musikkavspillingsmuligheter. Men i den jeg jobber i har vi i hvert fall et par stykker igjen. Får ikke sjekket nettbutikken på grunn av teknisk feil, men jeg tror ikke de er helt faset ut derfra enda heller.

Skrevet

Ikke så mange nå lenger, da de aller fleste skaffer seg smarttelefoner med musikkavspillingsmuligheter. Men i den jeg jobber i har vi i hvert fall et par stykker igjen. Får ikke sjekket nettbutikken på grunn av teknisk feil, men jeg tror ikke de er helt faset ut derfra enda heller.

Prøv på Expert eller Elkjøp. Har en liten anelse om at mp3-spillere er på vei ut siden det er så mange som har android/iphone nå.

Du kan jo prøve på QXL eller Ebay også.

Skrevet

Hva med en Sandisk Sansa Clip Zip? Den er liten, koster lite og tar i tillegg minnekort. Eller så selger Elkjøp/Lefdal et par modeller fra Sony.

• Liker 1
Skrevet

Teknikmagasinet må da ha drøssevis med slike?

Skrevet

Ellers kan man bruke iPod..

Skrevet

Takk :) Var usikker på hvor jeg burde gå ettersom de fleste nå til dags har fancy telefoner som rommer den slags, og jeg er ikke glad i å gå fra butikk til butikk.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...