AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Jeg trenger noe som kan spille av musikk, som er enkelt og greit å ta med seg, og som ikke koster skjorta. Mobil har jeg, og jeg har ikke behov for å verken måle blodtrykk eller GPS - jeg ser i grunn bare etter noe med nok minne til litt musikk som får plass i lomma. Jeg er gniten, så helst så billig som mulig. Tips? Anonymous poster hash: 3d82e...b3a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Har du smartmobil er vel det billigste å få tak i et minnekort til mobilen du har. Anonymous poster hash: 3a201...c76
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Har bare sånn gammel, og har ingen planer om å kjøpe ny i nærmeste fremtid, så trenger en egen mp3-spiller Anonymous poster hash: 3d82e...b3a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 De har nok mange på Clas Ohlson! Anonymous poster hash: 7fc9f...458
Gjest Tekola Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 De har nok mange på Clas Ohlson!Anonymous poster hash: 7fc9f...458 Ikke så mange nå lenger, da de aller fleste skaffer seg smarttelefoner med musikkavspillingsmuligheter. Men i den jeg jobber i har vi i hvert fall et par stykker igjen. Får ikke sjekket nettbutikken på grunn av teknisk feil, men jeg tror ikke de er helt faset ut derfra enda heller.
Honey Dew Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Ikke så mange nå lenger, da de aller fleste skaffer seg smarttelefoner med musikkavspillingsmuligheter. Men i den jeg jobber i har vi i hvert fall et par stykker igjen. Får ikke sjekket nettbutikken på grunn av teknisk feil, men jeg tror ikke de er helt faset ut derfra enda heller. Prøv på Expert eller Elkjøp. Har en liten anelse om at mp3-spillere er på vei ut siden det er så mange som har android/iphone nå. Du kan jo prøve på QXL eller Ebay også.
Safira Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Hva med en Sandisk Sansa Clip Zip? Den er liten, koster lite og tar i tillegg minnekort. Eller så selger Elkjøp/Lefdal et par modeller fra Sony. 1
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Teknikmagasinet må da ha drøssevis med slike?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Ellers kan man bruke iPod..Anonymous poster hash: 7fc9f...458
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Takk Var usikker på hvor jeg burde gå ettersom de fleste nå til dags har fancy telefoner som rommer den slags, og jeg er ikke glad i å gå fra butikk til butikk. TS Anonymous poster hash: 3d82e...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå