M345 Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Heihei! Det er ikke så lenge igjen til russetiden, vi er en del jenter på en buss som skal finne navn til hverandre. Er det noen som har noen forslag?
Gjest Blomst83 Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 (endret) Russenavn er jo gjerne noe personlig,noe som kjennetegner det personen.Så det høres jo helt fjernt ut at fremmede mennesker skal sittet på nettet å komme med forslag. Endret 24. november 2013 av Blomst83
Trapp Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Anastasiya, Vladlena, Darya, Evgeniya, Klavdiya, Larisa, Lubov, Ludmila, Oksana, Svetlana, Yaroslava
M345 Skrevet 24. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2013 Russenavn er jo gjerne noe personlig,noe som kjennetegner det personen.Så det høres jo helt fjernt ut at fremmede mennesker skal sittet på nettet å komme med forslag. Ja, men komme med forslag, hehe Navn man for eksempel har hørt på andre ogsånn, kanskje noe kan passe
Gjest Blomst83 Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Men det kan jo hende at det dukker opp noe under selve russetiden. Husker at det var mange når jeg var russ som fikk navnene sine i løpet av russetiden. Er det virkelig blitt vanlig nå at man finner på navnene før russetiden starter?
M345 Skrevet 24. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2013 Men det kan jo hende at det dukker opp noe under selve russetiden. Husker at det var mange når jeg var russ som fikk navnene sine i løpet av russetiden. Er det virkelig blitt vanlig nå at man finner på navnene før russetiden starter? Men det kan jo hende at det dukker opp noe under selve russetiden. Husker at det var mange når jeg var russ som fikk navnene sine i løpet av russetiden. Er det virkelig blitt vanlig nå at man finner på navnene før russetiden starter? Ja det går jo De fleste får navn før
Gjest Blomst83 Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Ja det går jo De fleste får navn før Tidene forandrer seg tydligvis.
Gjest Keikolina Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Herpesina, Gonoresia, Chlamydine, Vortensia.
Sapientia Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Jeg fikk navn etter bilen jeg hadde på den tiden, bare sånn for å slenge ut en idé 1
Trapp Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Jeg fikk navn etter bilen jeg hadde på den tiden, bare sånn for å slenge ut en idé Honda Fitta?
Maria12345 Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Fyllekulla, motefrelst, flørtepus, merkeslave, barbie, skolenerd, badass, babe, tøffel (jente som alltid er med typen), trenings-narkis/trenings-freak, osv 1
Arianna Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Men det kan jo hende at det dukker opp noe under selve russetiden. Husker at det var mange når jeg var russ som fikk navnene sine i løpet av russetiden. Er det virkelig blitt vanlig nå at man finner på navnene før russetiden starter? Er ikke så mange år siden jeg var russ, og da var begge deler vanlig. Jeg fikk for eksempel mitt russenavn under russetiden! Vi fant russenavn på hverandre sånn at vi tenkte på noe som var typisk for den personen, eller en morsom hendelse. Jeg fikk et navn i sammenheng med at jeg aldri klarer å holde kjeft. En annen hadde hatt sex med en fyr når vi var på klassetur og fikk russenavnet sitt der av. Man må bare bruke kreativiteten!
Nietsoj Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Snutestine, Mjauemari, Bringeberit, Rangleruna, Kveruleringskristina, Mykemay, Hansigrete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå