Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Det er ikke så lenge igjen til russetiden, vi er en del jenter på en buss som skal finne navn til hverandre. Er det noen som har noen forslag?

Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Russenavn er jo gjerne noe personlig,noe som kjennetegner det personen.Så det høres jo helt fjernt ut at fremmede mennesker skal sittet på nettet å komme med

forslag.

Endret av Blomst83
Skrevet

Anastasiya, Vladlena, Darya, Evgeniya, Klavdiya, Larisa, Lubov, Ludmila, Oksana, Svetlana, Yaroslava

Skrevet

Russenavn er jo gjerne noe personlig,noe som kjennetegner det personen.Så det høres jo helt fjernt ut at fremmede mennesker skal sittet på nettet å komme med

forslag.

Ja, men komme med forslag, hehe :) Navn man for eksempel har hørt på andre ogsånn, kanskje noe kan passe :)

Gjest Blomst83
Skrevet

Men det kan jo hende at det dukker opp noe under selve russetiden. Husker at det var mange når jeg var russ som fikk navnene sine i løpet av russetiden. Er det virkelig blitt vanlig nå at man finner på navnene før russetiden starter?

Skrevet

Men det kan jo hende at det dukker opp noe under selve russetiden. Husker at det var mange når jeg var russ som fikk navnene sine i løpet av russetiden. Er det virkelig blitt vanlig nå at man finner på navnene før russetiden starter?

Ja det går jo :) De fleste får navn før :)

Gjest Blomst83
Skrevet

Ja det går jo :) De fleste får navn før :)

Tidene forandrer seg tydligvis.

Gjest Keikolina
Skrevet

Herpesina, Gonoresia, Chlamydine, Vortensia.

Skrevet

Jeg fikk navn etter bilen jeg hadde på den tiden, bare sånn for å slenge ut en idé

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk navn etter bilen jeg hadde på den tiden, bare sånn for å slenge ut en idé

Honda Fitta?

Skrevet

Fyllekulla, motefrelst, flørtepus, merkeslave, barbie, skolenerd, badass, babe, tøffel (jente som alltid er med typen), trenings-narkis/trenings-freak, osv :)

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så mange år siden jeg var russ, og da var begge deler vanlig. Jeg fikk for eksempel mitt russenavn under russetiden! :)

Vi fant russenavn på hverandre sånn at vi tenkte på noe som var typisk for den personen, eller en morsom hendelse. Jeg fikk et navn i sammenheng med at jeg aldri klarer å holde kjeft. En annen hadde hatt sex med en fyr når vi var på klassetur og fikk russenavnet sitt der av. Man må bare bruke kreativiteten! ;)

Skrevet

Snutestine, Mjauemari, Bringeberit, Rangleruna, Kveruleringskristina, Mykemay, Hansigrete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...