AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 noen som har tips til hvordan man kan skaffe noen gratis julegaver? mine beste tips er 1. melde seg inn i bokklubben - få gavekort på 1000 kr 2. handle hos yves rocher på nett, velg en gave (nå f.eks en morgenkåpe i fleece) Anonymous poster hash: f7336...e4b
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Vel, jeg er ikke interessert i å få noe gratis, sånn sett. Jeg er interessert i å gi riktig gave til riktig person for en billig penge. Uansett, YR har noen fine produkter også, men det er mye godt hipp som happ. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Så du handler gjerne for hundrevis sv kroner til deg selv, men får vondt i magen av å bruke penger på gaver til andre? Jeg antar at gavekort på 1000 kr ikke kommer før en har handlet en del og da er jo dette så langt fra gratis som det kan komme.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Vel, jeg er ikke interessert i å få noe gratis, sånn sett. Jeg er interessert i å gi riktig gave til riktig person for en billig penge. Uansett, YR har noen fine produkter også, men det er mye godt hipp som happ. Enig i dette, Gjest. Men som fattig student er det veldig hyggelig å kunne gi en finere gave fordi du kunne få den gratis, enn noe kjipt og billig jeg betalte for... ts Anonymous poster hash: f7336...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Så du handler gjerne for hundrevis sv kroner til deg selv, men får vondt i magen av å bruke penger på gaver til andre? Jeg antar at gavekort på 1000 kr ikke kommer før en har handlet en del og da er jo dette så langt fra gratis som det kan komme. Du får det faktisk sånn uten videre, du trenger bare å melde deg inn i klubben og huske å avbestille bøkene du kan få. Appen deres gjør det meget enkelt. Anonymous poster hash: be347...b23 2
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Enig i dette, Gjest. Men som fattig student er det veldig hyggelig å kunne gi en finere gave fordi du kunne få den gratis, enn noe kjipt og billig jeg betalte for... ts Anonymous poster hash: f7336...e4b Den forstår jeg. Du får det faktisk sånn uten videre, du trenger bare å melde deg inn i klubben og huske å avbestille bøkene du kan få. Appen deres gjør det meget enkelt. Anonymous poster hash: be347...b23 Så muye styr for et gavekort??? 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Så du handler gjerne for hundrevis sv kroner til deg selv, men får vondt i magen av å bruke penger på gaver til andre? Jeg antar at gavekort på 1000 kr ikke kommer før en har handlet en del og da er jo dette så langt fra gratis som det kan komme. Nei, jeg er fattig student og kan ikkje huske sist jeg brukte en krone på noe til meg selv. Men jeg vil gjerne kunne gi gaver til de jeg er glade i, selv om jeg ikke har rom for det i budsjettet mitt. Ang. bokklubben; det enste man må gjøre er å avbestille bøker i et år, samt å betale porto. Jeg ba om tips, ikke om full karakterslakt uten grunnlag. Anonymous poster hash: f7336...e4b 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Den forstår jeg. Så muye styr for et gavekort??? du får et pling når det kommer ny bok annenhver uke, og trykker "avbestill". helt overkommelig for de fleste. Anonymous poster hash: f7336...e4b 4
MockingJay Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Skjønner deg godt ts, er skikkelig trasig å være fattig student mot jul! 2
Gjest Blondie65 Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Hva med å la være å handle hos Yves Rocher og bruke de pengene på gave istedet? Og hva er egentlig det gavekortet hos bokklubben? Er det et gavekort hos bokklubben?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Hva med å la være å handle hos Yves Rocher og bruke de pengene på gave istedet? Og hva er egentlig det gavekortet hos bokklubben? Er det et gavekort hos bokklubben? Det er et gavekort du kan bruke hos dem, og i nettbutikken deres har de mye rart utenom bøker også. Anonymous poster hash: be347...b23
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Lambi har sånne lambi-codes. Jeg har akkurat fått en kniv som er verdt 300 derifra nå som skal puttes i pakkekalenderen til kjæresten Anonymous poster hash: a3c88...bae 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Hva med å la være å handle hos Yves Rocher og bruke de pengene på gave istedet? Og hva er egentlig det gavekortet hos bokklubben? Er det et gavekort hos bokklubben? det jeg handler for å få gaven er også gaver, faktisk. det gjør snittprisen per gave mer overkommelig, ts Anonymous poster hash: f7336...e4b 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Lambi har sånne lambi-codes. Jeg har akkurat fått en kniv som er verdt 300 derifra nå som skal puttes i pakkekalenderen til kjæresten Anonymous poster hash: a3c88...bae Så flott! Takk for tipset! ts Anonymous poster hash: f7336...e4b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Gjør det selv har mye fint. http://gjoerdetselv.com/tilbud/1197/shoplist Anonymous poster hash: fb895...706 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 det jeg handler for å få gaven er også gaver, faktisk. det gjør snittprisen per gave mer overkommelig, ts Anonymous poster hash: f7336...e4b Jeg synes det er en flott ide Anonymous poster hash: fb895...706 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Tusen takk for godt tips, spesielt det med Bokklubben! De hadde jo masse fint man kunne velge mellom, flere ting der som kan bli ordentlig fine gaver Anonymous poster hash: da817...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Også tanum bokklubber har samme ordningen, der får man 1500 kr Anonymous poster hash: f7336...e4b 1
Miss moneypenny Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Homeenter filmklubb har vel også en "velkomstgave" hvis du melder deg inn. Endel dvder mot at du kjøper en eller noe sånt. 1
Barcelone Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Hva med å lage gaver selv? Det har jeg gjort noen ganger. Det trenger ikke koste all verden. Laget julegodter som jeg ga bort og det ble tatt godt i mot av alle som fikk. Bare å lete opp oppskrifter på nettet og finne noe som er enkelt og ikke spesielt dyrt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå