Gå til innhold

Julegave til søsken av fadderbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ene fadderbarnet vårt har blitt stroresøster og jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe julegave til babyen og.

Babyen kommer til å få "velkommen" gave nå (noe vi gir til alle venner som får en baby)

Da jeg var liten fikk jeg julegave fra mine faddere, mens søsknene mine fikk fra sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kjøpt en liten oppmerksomhet :-) Type 50-100 kr.

Anonymous poster hash: 7abfc...ac6
Skrevet

Det er ikke nødvendig. Hvis du vil så er det jo bare hyggelig, men det er ikke noe som forventes. Det burde det i hvetfall ikke ;)

Skrevet

Spørs hvor gode venner dere er ev familien, eller om dere bare er faddere til søskenet og sjeldent treffer dem

Gjest Funky Punk
Skrevet

Nja, et sted må man jo sette en grense, ellers må man jo kjøpe gaver til absolutt alle.

Om jeg skulle kjøpt gave til dem også, så ville jeg nok kjøpt noe veldig billig bare så de evnt ikke føler seg utenfor.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir kun til hun jeg er fadder til. De tre andre får vel av sine egne faddere...

Skrevet

Gi kun til fadderbarnet ditt. Hun er blitt storesøster og kan føle at hun kommer litt i bakgrunnen nå. Og hva som er vitsen med å gi gave til en baby forstår jeg ikke, i alle fall ikke i denne sammenhengen.

Gi noe fint til begge om du vil, men kanskje du kan gi bort en kinokveld til deg og henne i tillegg?

Anonymous poster hash: fe38a...db7
Skrevet

Jeg er fadder til to. Gir like mye i gave til søsknene som til fadderbarna mine. Føler det er mest rettferdig, og det er ikke mange penger det er snakk om.

Skrevet

Jeg hadde nok bare gitt til fadderbarnet, så fremt man i praksis ikke er i en relasjon hvor barna vil omgås deg like mye.

Skrevet

Jeg ville ikke gitt fordi et sted må man si stopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...