Gjest Funky Punk Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Finnes det noen måte å oppdatere telefonen på uten å måtte gjøre det via Kies på datamaskinen? Så det var en oppdatering, men min pc skrur seg av hver gang jeg prøver å oppdatere (den skrur seg av hele tiden fordi det er noe galt med den), og telefonen min er skikkelig rar for tiden så tror den virkelig trenger denne oppdateringen :/
-Jiinxs- Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 (endret) Har du vært inne på 'Programvareoppdatdring' som du finner inne på 'om enheten' (innstillinger). Sett hva som skjer når du søker etter oppdatering på den måten. Om det ikke var så åpenbart, så snakker jeg om mobilen. Ikke kies. Endret 24. november 2013 av -Leon-
Gjest Funky Punk Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Der står det at det ikke er noen nye oppdateringer, men på pc står det at det er en. Hele telefonen oppfører seg bare merkelig, så jeg får vel bare vente til jeg får ny pc og tilbakestille hele telefonen
-Jiinxs- Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Hva versjon er det du har på mobile din? Jeg har også S4 versjon 4.3.
Gjest Funky Punk Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Det står 4.3 så kanskje den rakk å oppdateres da før laptopen skrudde seg av
-Jiinxs- Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Jeg har ikke sjekka hva som er den aller siste versjonen. Men kanskje den fikk oppdatert før alt gikk til h***te?
Gjest Funky Punk Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Mye mulig. Et spørsmål til; om jeg ikke får fikset/få ny pc, men kjøper meg nettbrett istedenfor. Kan jeg da oppdatere/sikkerhetskopiere osv telefonen gjennom nettbrettet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå