Gå til innhold

Betatt av kjørelærer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig klisjé... Burde jeg spørre om å få bytte? Blir vel smålig teit å prøve seg?

Anonymous poster hash: a8602...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Det var jeg også da jeg tok lappen. Jeg følte at jeg og kjørelæreren hadde utrolig god kjemi i grunn, og jeg mistenker at han muligens var litt tiltrekt av meg da han nyttet muligheten ved å legge en fast hånd på skulderen min for å fortelle meg at jeg måtte roe meg ned. Mulig det er normal oppførsel, men det er vel kanskje ikke helt lov med kroppskontakt mellom kjørelærer og elev.

I tillegg snakket han ved flere anledninger om at han var ungkar og at han skulle skaffe seg en stor grill, og han småertet meg ellers. På den tiden hadde jeg faktisk kjæreste, og kjæresten var i tillegg en av hans elever. Så mulig at kjørelæreren visste om det. Uansett, jeg var ung (19 år) og han var nok omtrent 10 år eldre, så det var nok urealistisk, men om ikke annet spennende. Jeg tok også siste del av kjøring og oppkjøring da jeg akkurat hadde flyttet hjem igjen fra vidergående og et år før jeg flyttet mot studier, så jeg visste vel egentlig at jeg ikke kom til å møte han naturlig i ettertid, og det gjorde jeg aldri heller.

Men: Hvor langt er du i kjøringen? Er det vits å bytte kjørelærer nå? Tenk på det, er det ikke bedre å få muligheten til å flørte gjennom kjøretimene og se om det er noe der, i stedet for å skifte kjørelærer nå, også blir det aldri noe mer? Kjæretimene er jo bare for en kort periode, også vidt jeg vet finnes det ikke noen kjørelærer - elevregler. Det er vel private aktører. Så kan du heller invitere han på date etterpå, om han fortsatt er interessant. Om du bytter kjørelærer nå vil du vel uansett støte på han i tiden fremover? Det vil si, om du ber han på date og avslår, så vil det jo bli litt kleint. :)

Skrevet

Velkommen i klubben. Nyt følelsen av å være betatt og fortsett kjøringen.

Anonymous poster hash: c47c1...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...