Gå til innhold

Hvor mange gutter kan man egentlig date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du er singel og starter og date, er det da helt greit å date flere samtidig en stund før man eventuelt slår seg til ro med en?

lang historie kort: jeg dater, holder kontakten med, flørter og knuller med 5 gutter. Det bare plutselig eskalerte litt. Jeg pendler litt mellom to byer. To av guttene bor i den byen jeg er minst i, og derfor har vi egentlig blitt enige om at det ikke blir noe seriøst forhold, men vi har et veldig kjælig "søndagskjæreste"fohold når jeg er i den byen. Sånn har det pågått i snart et år. De tre andre er jo da i samme byen som jeg holder mest til i, og jeg flyr mellom cafeer, hjem osv og har gjort det i kanksje halvannen måned nå.

Jeg liker egentlig alle ganske godt, men jeg føler meg ikke klar for å gå inn for et mer seriøst forhold enda.

Ikke vet jeg hvem jeg liker best, men jeg har også så inderlig lyst på dem alle sammen at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gi opp fem av seks.

Til tider føler jeg meg jo litt lite empatisk, men føler at jeg har et spesielt forhold til dem alle sammen og ville savnet hver og en av dem hvis jeg må gi slipp på dem. Dessuten har vi inntil videre tatt det "rolig" i.f.t. at vi ikke har startet å snakke om kjæresteforhold enda, eller tatt opp tema om ekslusivitet. Så jeg føler ikke helt at jeg går bak ryggen på dem heller, men jeg kan jo heller ikke si at jeg holder på med andre til dem.

Er det greit å være forelsket i fem og ikke ville gi slipp på noen? Og hvor lenge kan jeg egentlig holde på sånn uten at noen blir såret?

Anonymous poster hash: cbf82...67b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hadde du likt at en fyr du likte godt drev og datet flere på en gang for å se hvem som "passet" seg?

Skrevet

Om noen blir såret kommer vel an på dem...

Jeg kan likevel ikke identifisere meg med å være "forelsket" i fem menn på en gang. Tror du har en annen definisjon av forelsket.

Anonymous poster hash: 38f1b...f02
Skrevet

Hadde du vært gutt, ville du blitt sett på som en rundbrenner og det som værre er. Jeg ville ha sagt det åpent jeg - ikke gjem deg bak unnskyldningen om at "eksklusivitet" ikke har blitt bragt opp enda. Det tar man jo opp om det blir aktuelt, og for meg er det aktuelt hvis jeg hadde datet flere gutter. Altså, da ville jeg ha nevnt temaet og hvordan ståa er.

Anonymous poster hash: c8e0a...f3a
Skrevet

Det går helt fint. Jeg har det ofte slik når jeg er i Tyrkia, selv om jeg har en hovedkjæreste.
Hvis du hjar det gøy, kjør på :)

Skrevet (endret)

Det går helt fint. Jeg har det ofte slik når jeg er i Tyrkia, selv om jeg har en hovedkjæreste.

Hvis du hjar det gøy, kjør på :)

Kongekommentar:-)

Til TS, vil vel si du går bak ryggen på dem, man regner jo med at personen man dater ikke har holdt på med flere andre i snart ett år. Og npr du ikke tør å si hvor du står hen til guttene så er det vel fordi du regner med at de ikke synes det er OK?

Endret av Summers
Skrevet

Om du ikke har gitt inntrykk av at det er bare deg og hver enkelt av dem er det vel ikke noe i veien for det. Om du lyver til dem om at dere ikke er eksklusive er det noe helt annet.

Anonymous poster hash: a4569...57a
Skrevet

1 om gangen. Om du dater flere på engang må du ihvertfall si det

• Liker 2
Skrevet

Når du er singel og starter og date, er det da helt greit å date flere samtidig en stund før man eventuelt slår seg til ro med en?

lang historie kort: jeg dater, holder kontakten med, flørter og knuller med 5 gutter. Det bare plutselig eskalerte litt. Jeg pendler litt mellom to byer. To av guttene bor i den byen jeg er minst i, og derfor har vi egentlig blitt enige om at det ikke blir noe seriøst forhold, men vi har et veldig kjælig "søndagskjæreste"fohold når jeg er i den byen. Sånn har det pågått i snart et år. De tre andre er jo da i samme byen som jeg holder mest til i, og jeg flyr mellom cafeer, hjem osv og har gjort det i kanksje halvannen måned nå.

Jeg liker egentlig alle ganske godt, men jeg føler meg ikke klar for å gå inn for et mer seriøst forhold enda.

Ikke vet jeg hvem jeg liker best, men jeg har også så inderlig lyst på dem alle sammen at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gi opp fem av seks.

Til tider føler jeg meg jo litt lite empatisk, men føler at jeg har et spesielt forhold til dem alle sammen og ville savnet hver og en av dem hvis jeg må gi slipp på dem. Dessuten har vi inntil videre tatt det "rolig" i.f.t. at vi ikke har startet å snakke om kjæresteforhold enda, eller tatt opp tema om ekslusivitet. Så jeg føler ikke helt at jeg går bak ryggen på dem heller, men jeg kan jo heller ikke si at jeg holder på med andre til dem.

Er det greit å være forelsket i fem og ikke ville gi slipp på noen? Og hvor lenge kan jeg egentlig holde på sånn uten at noen blir såret?

Anonymous poster hash: cbf82...67b

Kommer an på om byene er store nok til at du kan holde på uoppdaga ;)

Skrevet

Du ser jo hva slags folk som svarer at du kan holde på med flere av gangen. De som mener det går fint snakker om hvordan unngå å bli oppdaget.

Om du spiller med åpne kort er det selvsagt ikke noe problem, men vanlige folk går ikke rundt og dater flere av gangen i det skjulte.

Anonymous poster hash: ab5d2...072
  • Liker 2
Skrevet

Om noen blir såret kommer vel an på dem...

Jeg kan likevel ikke identifisere meg med å være "forelsket" i fem menn på en gang. Tror du har en annen definisjon av forelsket.

Anonymous poster hash: 38f1b...f02

Godt svar.

Skrevet

Håper dere brukere kondom.

Anonymous poster hash: 5ce0f...a95
Skrevet

Så lenge alle vet om hverandre så kan du date så mange du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...