AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Ja, en ny tråd om usikkerhet. Jeg har "datet" en fyr i et par mnd. Vi møttes på byen første gang og jeg ble med han hjem, noe som skjer veldig sjeldent, men han var så kjekk så jeg tenkte ja, hvorfor ikke. Så har vi møttes i helgene (nesten hver helg etter det) og spist middag, drukket vin, sett på film, pratet og selvfølgelig hatt sex (beste sexen jeg noengang har hatt). Problemet er at nå har jeg begynt å utvikle følelser for han, og jeg blir alltid like redd når dette skjer. Hvorfor kan ikke bare kos være kos? Vi har ikke snakket om oss og hvor dette fører hen, men av en liten prat vi hadde her om dagen så ligger vi kun med hverandre (vi ble ikke direkte enige om dette, men av samtalen å tolke er det slik nå). Han har fått mye oppmerksomhet fra meg, noe som jeg nå bestemte meg for å kutte ned på. Nå skal han få ta kontakt, og selv om det tar noen dager så gjør han det til slutt (han er veldig opptatt ellers). Men åå, jeg blir gal av å tenke på han. Jeg vil virkelig ikke ha følelser for denne fyren.. Jeg skal ut og se verden i januar og blir borte i 5 mnd i tillegg. Dessuten er jeg redd/ganske sikker på at han ser på dette som kos bare siden han vet at jeg skal ut og reise. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Vil jo se han igjen, men samtidig ikke.. Anonymous poster hash: 44a0b...857
RewardOfValour Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Følg magefølelsen, har ikke annet å si. Og kanskje ta en ordentlig prat med han om hva han ønsker. Hvis det er bare kos han ønsker, er det lik så greit å kutte ut med en gang siden du skal reise. Men hvis han vil noe mer, kan dere prate nærmere.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Følg magefølelsen, har ikke annet å si. Og kanskje ta en ordentlig prat med han om hva han ønsker. Hvis det er bare kos han ønsker, er det lik så greit å kutte ut med en gang siden du skal reise. Men hvis han vil noe mer, kan dere prate nærmere. Tusen takk for svar. Jeg sitter her og føler meg helt håpløst. Jeg har definitivt følelser for han.. Det er ikke tvil om en gang. Kan jeg fortelle han neste gang vi treffes at jeg føler noe for han og om han ikke gjør det samme er det best å ikke treffes noe mer? Føler at han har rett til å vite at han har gjort slik inntrykk på meg.. Men samtidig, er det for drøyt å si det etter to måneder? Jeg har aldri vært så vimsete før. Anonymous poster hash: 44a0b...857 1
Gjest Sunhill Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Jeg ville absolutt vært ærlig med fyren og sagt jeg hadde følelser for han. Det kjennes kanskje litt vanskelig, men kommer til å føles mye bedre når du har gjort det.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Kos kan ikke bare være kos fordi kvinnehjernen ikke er skapt for bare kos, men full pakke. Anonymous poster hash: b28d4...214
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Si at du opplever dette som noe som er mer enn sex, det er ærlig og realt, samtidig som du sier at du vet at det kommer i veien at du reiser vekk en tid. At du gjerne vil beholde kontakten. Han kommer til å si noe når du legger det frem, kanskje bare at han vet det... Anonymous poster hash: aac3d...8d6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Takker for svar Ja, han har fortsatt ikke tatt kontakt (sov hos han på fredag) så da er det nok bare kos for hans del ihvertfall.. Huff, kjenner jeg er litt skuffet, men jeg hadde jo ikke regnet med noe annet. Burde jeg ta kontakt med han? Jeg er sikker på at han svarer hvis jeg tar kontakt, men vet ikke om det er noe lurt. Anonymous poster hash: 44a0b...857
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Takker for svar Ja, han har fortsatt ikke tatt kontakt (sov hos han på fredag) så da er det nok bare kos for hans del ihvertfall.. Huff, kjenner jeg er litt skuffet, men jeg hadde jo ikke regnet med noe annet. Burde jeg ta kontakt med han? Jeg er sikker på at han svarer hvis jeg tar kontakt, men vet ikke om det er noe lurt. Anonymous poster hash: 44a0b...857 Bedre å ta kontakt enn å sitte å lure på hva som skjer unødig lenge, tenker nå jeg Anonymous poster hash: e0c46...047
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Bedre å ta kontakt enn å sitte å lure på hva som skjer unødig lenge, tenker nå jeg Anonymous poster hash: e0c46...047 Ja nå har jeg sendt han en tekstmelding, takket for sist og spurte om hvordan det går, så får vi se når han svarer! Blir like skjelven hver gang, tenk hvis han ikke svarer.. Anonymous poster hash: 44a0b...857
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Har du fått noe svar? Jada, men nå har jeg sagt at jeg er hjemme og blir her (vært litt ute og reist) så vet han det. Vil han møtes tar han initiativ til det, vil han ikke så hører jeg vel ikke mere fra han... Vanskelig det der, når man har følelser for en person. Anonymous poster hash: 44a0b...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå