Gå til innhold

cupfinalen Molde- rosenborg

Anbefalte innlegg

Gjest HappyWaffle
Skrevet

hold diskusjonen her saklig å ha en god sportsånd :)

HVEM tror du vil ta gullet hjem? :)

jeg står får moldeeeee :D :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Rosenborg vil hevne seriegullet og vinner, men jeg holder med Molde :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg tror Rosenborg vil hevne seriegullet og vinner, men jeg holder med Molde :)

nå har jo molde slått de to år på rad, hvorfor mener du de vil vinne da? :) vil gjerne ha synspunkter :)

Skrevet

ROSENBORG!

Skrevet

Håper på Molde siden de har så mange tidligere Lyn-spillere. Tre fra start, en på benken og en til i stallen. Klubbene er begge helt greie, jeg verken liker eller misliker dem.

Anonymous poster hash: 442d2...dc8
  • Liker 1
Skrevet

ingen av disse lagene står mitt hjerte nær, men Rosenborg har nok tittler. jeg unner ikke de en drit. Heia Molde :)

Skrevet

ingen av disse lagene står mitt hjerte nær, men Rosenborg har nok tittler. jeg unner ikke de en drit. Heia Molde :)

En veldig typisk kommentar fra norske fotball-entusiaster. Dersom RBK vinner serie eller cup-gull, så er det fordi de er det beste laget. Det samme gjelder hvilket som helst annet lag.

Anonymous poster hash: a0ecd...3c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg baserer ikke utsagnet på tidligere bragder i det hele tatt (selv om Rosenborg endte 18 poeng foran Molde på serietabellen) :) Jeg har bare en feeling..

Skrevet

Rosenborg e laget, guttan som kan faget :)

Skrevet

En veldig typisk kommentar fra norske fotball-entusiaster. Dersom RBK vinner serie eller cup-gull, så er det fordi de er det beste laget. Det samme gjelder hvilket som helst annet lag.

Anonymous poster hash: a0ecd...3c0

haha der kom den første komentaren fra en trønder ;) men jada jeg er enig med deg i det altså. vinner de er det fordi de er best, men det forandrer ikke på saken, jeg ønsker ikke at rosenborg skal vinne noe som helst.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

mål fra begge med et minutts mellomrom! det er spennende altså!!

Skrevet

HURRA!!!

:nigo:

Imponerende at Molde vant mot Rosenborg som alltid har en ekstra, svartkledd spiller på laget. Undres hvor mye de har utbetalt til dommerne i bestikkelser i løpet av en sesong? Ikke rart de strever økonomisk.

Anonymous poster hash: 3ce21...4c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...