Mjolnir Skrevet 24. november 2013 #1 Del Skrevet 24. november 2013 Hei Ønsker å gi en parfyme til fruen denne jula og lurer på hvor kan man bestille på nett billigere enn å kjøpe den her i landet. Syns parfymene her i Norge er svin dyre. Jeg ønsker noe ordentlig, ikke å bli svindlet med en billig kopi. Er på jakt etter noe fra Carolina Herrera eller Chanel. Fo noen år siden bestilte jeg en del ting fra strawberrynet.com til eksen men er ikke sikker om man finner nå bedre priser på en annen plass. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 25. november 2013 #2 Del Skrevet 25. november 2013 Prøv å se på nettsidene: www.blivakker.no www.blush.no og www.nordicfeel.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjolnir Skrevet 29. november 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2013 Takk! Jeg fant det jeg trengte på www.nordicfeel.no. De har veldig bra priser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 29. november 2013 #4 Del Skrevet 29. november 2013 Hohooo, takk. Jeg skal bestille meg parfyme til meg fra nissen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 29. november 2013 #5 Del Skrevet 29. november 2013 Takk! Jeg fant det jeg trengte på www.nordicfeel.no. De har veldig bra priser der. Så flott Ja, ikkesant, har bestilt parfymer derfra selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 29. november 2013 #6 Del Skrevet 29. november 2013 min parfyme var billigere på feelunique.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 29. november 2013 #7 Del Skrevet 29. november 2013 blush.no har 25% i dag på Black Friday! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå