AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 I et forsøk på å få tilbake min naturlige mørkeblonde kommunefarge fra bleket hår, farget jeg det nylig hos frisøren. Resultatet ble kjempefint fint, men man må jo ha litt rødpigmenter i for ikke å ende opp med grønt hår, så ser for meg at når hårfargen falmer, så vil jeg ha et litt unaturlig rødskjær igjen i håret når min naturlig ettervekst vokser frem, siden de pigmentene sitter så godt. Hva kan en frisør gjøre med denne problemstillingen? Kan de muligens farge håret i en lys askefarge som fjerner det røde uten å gjøre håret mørkere? Kan de bruke en toner? Har lillasjampo hjemme, men jeg vet at selv om det kanskje hjelper litt på det rød, så funker det minimalt. Setter veldig pris på noen tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 50830...b9a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 min erfaring er at frisører ALDRI klarer å farge håret brunt uten rødskjær Anonymous poster hash: 46c01...7af
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 min erfaring er at frisører ALDRI klarer å farge håret brunt uten rødskjær Anonymous poster hash: 46c01...7af Tja, jeg skjønner jo hvorfor de inkluderer en del rødpigmenter på bleiket hår som skal bli mørkere, for ikke å gjøre det grønt, men er det noen som vet om hva en frisør kan gjøre med rødskjær i håret? Kan de nøytralisere det på noe vis? Jeg vet det finnes lillasjampo, men jeg skulle vel stregt tatt hatt en grønnsjampo i følge fargesirkelen Anonymous poster hash: 50830...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå