Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en fra Frankrike har snakket med henne siden sommer og har reist til hun 2 ganger og hun kommer i januar. Vi er ikke offisielt sammen men vi ser på hverandre som at vi er på en måte sammen må bare bo i samme land så skal det bli offisielt. Klarte å drikke meg drita og dansa da en jente kom bort til meg og prøvde å kysse meg, jeg unngikk det men til slutt kyssa hun meg og jeg dytta henne ikke bort, vi satt oss ned på en sofa noen min senere så tenkte jeg hva holder jeg på med og stakk hjem. Føler meg dårlig nå, vet jo ikke hva hun gjør i Frankrike men jeg angrer, er dette noe å fortelle?

Anonymous poster hash: 97f07...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å drikke så mye at du ikke vet hva du gjør i fylla?

Anonymous poster hash: 6c722...89b
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke at jeg ville fortalt noe siden du så tydelig angrer på det OG dere ikke offisielt er sammen enda, men sørg for å ikke havne i sånne situasjoner den dagen dere er det.

Endret av Hecubaa
  • Liker 3
Skrevet

Nei, siden vi ikke er med i EU trenger du ikke å fortelle det.

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror ikke at jeg ville fortalt noe siden du så tydelig angrer på det OG dere ikke offisielt er sammen enda, men sørg for å ikke havne i sånne situasjoner den dagen dere er det.

tror det er lurest. Vi er jo ikke offisielt sammen, siden vi bor i to forskjellige land men det er også bare det som hindrer oss fra å være sammen.

Skrevet

Hun sa også at jeg kunne ha one night stands og at hun ike bryr seg bare bruk kondom sa hun

Skrevet

Hun sa også at jeg kunne ha one night stands og at hun ike bryr seg bare bruk kondom sa hun

ONS uten kyssing da, eller?

Anonymous poster hash: c2f16...293

Skrevet

ONS uten kyssing da, eller?

Anonymous poster hash: c2f16...293

Tror ikke hun mente det da, irriterer meg grenseløst at jeg ikke dytta hun bort da hun kyssa meg

Skrevet

Etter det du forteller her så prøvde du faktisk å unngå at dere skulle kysse.
Syns ikke det er noe galt å danse med en annen jente så lenge det ikke er super intimt.

Så hvorfor ikke fortelle at det var en jente som prøvde seg på deg, men du avslo henne.
Det viser bare det at du vil være sammen med henne og at du er ærlig.
Du gjorde jo ikke noe for å kysse denne jenta du dansa med, det var jo henne som prøvde seg på deg.

Eller?

Skrevet

Etter det du forteller her så prøvde du faktisk å unngå at dere skulle kysse.

Syns ikke det er noe galt å danse med en annen jente så lenge det ikke er super intimt.

Så hvorfor ikke fortelle at det var en jente som prøvde seg på deg, men du avslo henne.

Det viser bare det at du vil være sammen med henne og at du er ærlig.

Du gjorde jo ikke noe for å kysse denne jenta du dansa med, det var jo henne som prøvde seg på deg.

Eller?

Jeg stod og dansa for meg selv da en jente tok haanda mi og fikk meg til aa svingte henne rundt. Hun kom naermere og naermere meg, og gikk opp i ansikte mitt saa jo at hun ville kysse meg, men jeg snudde ansikte en annen vei, og sann holdt det paa kanskje i 3min, provde aa faa henne til aa backe off og begynte aa sporre om hva hun driver med osv mens vi dansa, saa plutselig kyssa hun meg men jeg kyssa litt tilbake.. Saa dro hun meg bort til en sofa satt der i 1 min og bare reiste meg opp og gikk ut av klubben. Alkohol er ingen unnskyldning men hadde jeg vaert edru hadde jeg bare dytta bort haanda hennes i starten, jeg hadde ingen intensjoner om aa prove meg paa henne og ikke var jeg keen paa henne heller. Dette var en av de kuleste kveldene paa lenge men dette odela alt sammen foler meg som dritt naa

Skrevet

Jeg stod og dansa for meg selv da en jente tok haanda mi og fikk meg til aa svingte henne rundt. Hun kom naermere og naermere meg, og gikk opp i ansikte mitt saa jo at hun ville kysse meg, men jeg snudde ansikte en annen vei, og sann holdt det paa kanskje i 3min, provde aa faa henne til aa backe off og begynte aa sporre om hva hun driver med osv mens vi dansa, saa plutselig kyssa hun meg men jeg kyssa litt tilbake.. Saa dro hun meg bort til en sofa satt der i 1 min og bare reiste meg opp og gikk ut av klubben. Alkohol er ingen unnskyldning men hadde jeg vaert edru hadde jeg bare dytta bort haanda hennes i starten, jeg hadde ingen intensjoner om aa prove meg paa henne og ikke var jeg keen paa henne heller. Dette var en av de kuleste kveldene paa lenge men dette odela alt sammen foler meg som dritt naa

Herregud. Slapp av. Det går bra. Ikke fortell det - hva er poenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...