Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om at en på jobben skal en dag erklære sin dype kjærlighet for meg, som han har holdt hemmelig siden første dagen vi møttes!

Jeg aner ikke hva jeg skulle ha gjort om han sa det, men bare liker tanken av at han ser mer i meg enn han viser.

Vi er bare venner nå, og jeg vil egentlig ikke noe mer, men vil så gjerne at han skal føle sånn for meg...

Kanskje er det jeg som føler det sånn?

Noen andre som er i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 3543d...537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor vil du han skal erklære sin kjærlighet til deg, når du ikke føler noe for han eller vil noe mer?

Skrevet

Jeg gjør det, men tørr ikke innrømme det, og er så redd for hva som skjer, om jeg skulle si noe, og han ikke føler noe i hele tatt.

Det blir og flaut, siden vi jobber sammen

Skrevet

Jeg gjør det, men tørr ikke innrømme det, og er så redd for hva som skjer, om jeg skulle si noe, og han ikke føler noe i hele tatt.

Det blir og flaut, siden vi jobber sammen

Ah... Ja, ser den :/ Men jeg tenker at hvis du ikke gjør noe, vil du klare å glemme det hele? Hvis svaret er nei, synes jeg du skal ta en sjanse. Spør han om å ta en kaffe eller noe etter jobb. Skjønner at det kan bli kleint siden dere skal fortsette å jobbe sammen, men hva om det går kjempebra? :)

Skrevet

Og du er IKKE interessert? :fnise:

Anonymous poster hash: 2e262...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...