Gå til innhold

Hvordan ville en verden uten kvinner vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for meg masse menn som voldtar hverandre i rumpa :)

Kjør debatt!

Anonymous poster hash: 6dadc...5a4
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vel bestått av en verden med sultne mannfolk som bodde i skitne nasty leiligheter, og var seksuelt frusterte. Og fotballkamper/ andre sportseventer på enhver kanal.

• Liker 1
Skrevet

Mange sterke mannlige høyrearmer..

Anonymous poster hash: e47a6...fa3
  • Liker 1
Skrevet

Helt jævlig, mannfolk klarer seg ikke uten oss kvinnfolk... HA HA :fnise: Iallefall ikke når de er syke.

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Meningsløs. Jeg hadde flyttet til Venus. :ironi:

Skrevet

Helt jævlig, mannfolk klarer seg ikke uten oss kvinnfolk... HA HA :fnise: Iallefall ikke når de er syke.

Men i en verden uten det ene kjønnet hadde det naturligvis ikke eksistert tokjønnet formering, men naturen hadde måttet innrette seg til enkjønnet formering, hvilket for en del andre arter har vært en evolusjonsmessig blindvei.

Anonymous poster hash: 17fcf...a82

Skrevet

Mennene hadde dødd ut. Garantert.

Anonymous poster hash: 59bf0...9e4
Skrevet

Mennene hadde dødd ut. Garantert.

Anonymous poster hash: 59bf0...9e4

Det sier jo seg selv at menn slik vi fremstår nå som menneskeart hadde dødd ut da enkjønnet reproduksjon ikke har vist seg spesielt robust med tanke på de avanserte livsformene.

Anonymous poster hash: 17fcf...a82

Skrevet

En verden uten kvinner ville vel vært tom for mennesker?

Anonymous poster hash: ffa95...132
Skrevet

En verden uten kvinner ville vel vært tom for mennesker?

Anonymous poster hash: ffa95...132

Men nå er det menn vi diskuterer her :)

Jeg ser for meg masse vold og slossing, siden menn liker sånt. Hadde ikke vært noe koselig hjemme hos de heller, ingen som hadde brydd seg om duftlys og blomster i leilighetene..

Anonymous poster hash: 6dadc...5a4

Skrevet

No woman no cry. Jeg ser for meg en harmonisk høyteknologisk verden skapt av solide mannehjerner. Som hadde ligget mange millennium foran oss i teknologi på samme tidspunkt. Reproduksjon foregår ved reproduktiv kloning, der alle barn blir genetisk designet til å bli gutter.

- Trafikken hadde vært herlig, nesten aldri noen ulykker eller kø.
- Ingen bulkede biler som resultat av luke parkering.
- Ingen falske voldtekts anmeldelser.
- Ingen pelsdyrnæring.

- Ingen morsdag.

• Liker 1
Skrevet

Mannfolka hadde utslettet hverandre.

Tull. Vi ville ikke hatt noe å utslette hverandre over. Bare gode tjommier, alle sammen.

Skrevet

Tull. Vi ville ikke hatt noe å utslette hverandre over. Bare gode tjommier, alle sammen.

Ikke slik jeg ser på det i Midt-Østen f.eks

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Sex-roboter hadde kommet for 400 år siden.

Skrevet

Ikke slik jeg ser på det i Midt-Østen f.eks

De som sprenger seg i luften for å få ligge med 13 dårlige jomfruer, eller hva det er for noe, mener du? Men når sant skal sies har jeg ikke tenkt så veldig nøye over den uttalelsen du siterte. Ikke denne heller.

Skrevet

Ja, alle er kamerater i mannlige fengsler. Mister man såpen er det alltid noen der til å plukke den opp for deg.

Anonymous poster hash: 771f2...bf0

• Liker 2
Skrevet

Ja, alle er kamerater i mannlige fengsler. Mister man såpen er det alltid noen der til å plukke den opp for deg.

Anonymous poster hash: 771f2...bf0

Jeg vet ikke. Føler det der kommer helt an på om de i det minste er anstendige nok til å tilby en "reach-around" når de voldtar hverandre i dusjen.

Skrevet

No woman no cry. Jeg ser for meg en harmonisk høyteknologisk verden skapt av solide mannehjerner. Som hadde ligget mange millennium foran oss i teknologi på samme tidspunkt. Reproduksjon foregår ved reproduktiv kloning, der alle barn blir genetisk designet til å bli gutter.

- Trafikken hadde vært herlig, nesten aldri noen ulykker eller kø.

- Ingen bulkede biler som resultat av luke parkering.

- Ingen falske voldtekts anmeldelser.

- Ingen pelsdyrnæring.

- Ingen morsdag.

Nja... Statistikken viser jo at det er flest menn som er involvert i alvorlige trafikkulykker.

http://www.oa.no/nyheter/article6920733.ece

-

Jeg tror nok verden hadde vært litt tom med bare menn og ingen kvinner, og omvendt.

Anonymous poster hash: ea0c2...e0f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...