AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Noen som har erfaring fra å gifte seg ved sjømannskirke eller ambassade i utlandet?Anonymous poster hash: 53019...059
skravlus Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Vi giftet oss i sjømannskirken i Barcelona (er ingen typisk sjømannskirke, men en fantastisk fin klosterkirke) og hadde en flott og personlig vielse.
Portvinpiken Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Giftet oss i Østerrike men for lokale tinghuset. Det var helt supert.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Giftet oss på ambassaden i Paris. Enkel, høytidelig og fin seremoni.Anonymous poster hash: 7c91a...f3a
pusla Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Vi giftet oss i sjømannskirken i København. Det var virkelig en super opplevelse, og kan absolutt anbefales.
bambis Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Giftet oss på ambassaden i Paris. Enkel, høytidelig og fin seremoni.Anonymous poster hash: 7c91a...f3a Kanskje du kan fortelle litt mer om hvordan seremonien var og hvordan det så ut der? Vi vurderer ambassadebryllup, men synes det er vanskelig å finne informasjon bortsett fra det som er "viktig info". Hvor lenge i forveien bestilte dere seremonien? 1
Gjest LillyPilly Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Vi skal gifte oss i sjømannskirken i Calahonda neste år! Min mor og stefar giftet seg der i fjor:) Det fungerer helt som i en kirke i NOrge, litt mer personlig mener jeg:)
Pimpel Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Vi skal gifte oss i Frankrike neste år. Er veldig spent på hvordan det blir
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Kanskje du kan fortelle litt mer om hvordan seremonien var og hvordan det så ut der? Vi vurderer ambassadebryllup, men synes det er vanskelig å finne informasjon bortsett fra det som er "viktig info". Hvor lenge i forveien bestilte dere seremonien? Det var et kontor i en vanlig bygning, med litt bokhyller, en pult, og stoler der noen få gjester kunne være med, maks 20 tror jeg. Seremonien tok cirka 20 min. Vi utvekslet ringer, og dommeren holdt en standardtale som brukes ved offentlige vielser.Anonymous poster hash: 7c91a...f3a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Vi bestilte et halvt år i forveien Anonymous poster hash: 7c91a...f3a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Vi tenkte også å gifte oss i utlandet. Så jeg slenger meg på den tråden jeg.. Vi vil ikke ha noen tilstede - men hvordan da løse problemet med bilder? Kan liksom ikke spørre noen tilfeldige personer på gata om å knipse et par fine bryllups bilder av oss.. Anonymous poster hash: 688ff...c37 2
Portvinpiken Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Vi tenkte også å gifte oss i utlandet. Så jeg slenger meg på den tråden jeg.. Vi vil ikke ha noen tilstede - men hvordan da løse problemet med bilder? Kan liksom ikke spørre noen tilfeldige personer på gata om å knipse et par fine bryllups bilder av oss.. Anonymous poster hash: 688ff...c37 De har fotografer i det store utland også :-) 1
Gjest gurimalla Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Vi giftet oss på ambassaden i Stockholm. Det var kjempefint vær den dagen så vielsen var i den flotte hagen. Vi var vel 12 stk (barn, foreldre og forlovere), og det var veldig stemningsfullt :-)
bambis Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Vi skal gifte oss i Frankrike neste år. Er veldig spent på hvordan det blir Hvor i Frankrike skal dere gifte dere? Er det på ambassaden, eller har dere funnet et annet fint sted?
Adhara Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Tråden er ryddet for spam. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå