Gå til innhold

Menn som snakker om damer med venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! :) Tar denne som anonym..

Har en "venn" (heller en bekjent" som jeg møter et par timer i uka)
Jeg har i det siste lagt merke til at han snakker veldig mye om damer med meg.
Fks. "Har du sett den nye musikkvideoen til X? Den er heftig, hun viser hele trusa hennes" eller "Jeg gleder meg til jeg skal dit, det er mange digge damer der".

Jeg er jo ikke lesbisk, så blir litt sånn "ehh.." når han sier sånne ting.
Snakker for så vidt om sånne ting som gjelder menn jeg og, men da til venninner. Føler ikke for å dele tanker om menn til kompiser.

Hva tenker dere? Hvorfor gjør han sånn?

Anonymous poster hash: 4b455...0f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min logikk tilsier at han er intressert i deg. Merkelig fremgangsmåte for å få oppmerksomheten din men noen tenker på den måten at hun kanskje blir interessert om jeg gjør det klart for henne at jeg har andre damer i kikkerten?

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Min logikk tilsier at han er intressert i deg. Merkelig fremgangsmåte for å få oppmerksomheten din men noen tenker på den måten at hun kanskje blir interessert om jeg gjør det klart for henne at jeg har andre damer i kikkerten?

Samme tenker jeg. Det gjorde f.eks typen min før vi ble sammen, og han har innrømmet "fremgangsmåten" sin etter vi ble sammen. Og det var akkurat det der han gjorde.

Skrevet

Samme tenker jeg. Det gjorde f.eks typen min før vi ble sammen, og han har innrømmet "fremgangsmåten" sin etter vi ble sammen. Og det var akkurat det der han gjorde.

Men det var vel ikke det du falt for? Eller hadde det noe innvirkning overhodet?

Gjest TheRighteous
Skrevet (endret)

Men det var vel ikke det du falt for? Eller hadde det noe innvirkning overhodet?

Haha, nei, var ikke det jeg falt for. Men han snakket ikke akkurat om kjendiser og musikkvideoer, mer sånn enkelte jenter. Hadde ikke egentlig noen innvirkning, men hensikten hans var å få meg mer interessert hvertfall!

Endret av TheRighteous
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det kunne faktisk aldri ramlet meg inn å tolke det på den måten. Ikke hadde det gjort meg interessert heller.

Endret av Raindrops
Skrevet

Går dere ut sammen eller er dere venner?

Vi er bare "venner" eller bedre sagt kollegaer. Vi har alltid visst hvem hverandre er (felles venner), men jobbet sammen i et par måneder nå. Ville ikke nevne det i hovedinnlegget fordi det kunne gjenkjennes.

Tusen takk for at du tar deg tid, er nyttig med et mannlig synspunkt :)

Skrevet

Hvorfor gjør han sånn?

Hvorfor skal han ikke gjøre sånn?

Skrevet

Min første gjetning er at du har havnet i friendzone. Du er blitt en av gutta, man trenger ikke ta unødvendige jentehensyn ovenfor deg.

Den andre teorien hadde fungert hvis han hadde begynt med nære og kjente personer, men å nevne trusa på kjendiser er ikke verktøy.

Det kan jo selvfølgelig være en test på hvordan du reagerer og takler på sånt, men da hadde du som regel visst allerede at han var interesert.

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Mine helt platoniske mannlige venner snakker om damer med meg.

Synes det er HELT normalt å gjøre det med venner uansett kjønn. Noen snakker generelt i overkant MYE om damer, som han kompisen din kanskje. Når han treffer en som deg som mener man må være lesbisk for og synes at kvinner er et interessant tema så blir det jo kræsj mellom to helt forskjellige personligheter, og du blir sittende og ikke skjønne noenting.

Selv synes jeg det er interessant, kan fint diskutere en heit halvnaken kjendisdame i en musikkvideo både med guttevenner og jentevenner, og både guttevenner og jentevenner kan fortelle meg om heite menn/kvinner de har sett/datet/blitt interessert i osv. Det er selvsagt lov og synes at det er kjedelig, men må nok informere deg om at det er du som er litt sær her - man må faktisk ikke være lesbisk for å diskutere andre kvinners utseende etc., eller for å klare å sette seg inn i en kompis sitt kjærlighetsliv.

Jeg tror forresten ikke på at det er en slags taktikk, det er den dårligste sjekke-strategien jeg har hørt om på en god stund iallefall. Kanskje hvis dere er veldig unge, 17 år og nedover.

Skrevet

Som mann må jeg bygge videre på et svar lenger opp, og si at det aldri kunne falt meg inn å prøve vinne en kvinnes interesse ved å stadig snakke om andre damer. Faktisk tvert i mot, jeg ville snakket mindre om andre og fått henne til å føle seg spesiell når vi var sammen.

Anonymous poster hash: 4e935...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...