Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Muslingen
Skrevet

Min største frykt er at noe skal skje med datteren min...

Min nest største frykt er at noe skal skje med meg, slik at datteren min mister mammaen sin....

Skrevet

Min største frykt er at min elskede eller hunden vår skal havne i ei ulykke og dø!!! Får frysninger bare med tanken... :grine:

Skrevet

*grøss*

Skal ikke se den filmen nei!

For hvem vil vel se en film om frykten sin?

*grøsse litt mer*

Gjest Madley
Skrevet

Min største frykt har allerede skjedd meg.

Å havne i en ulykke som gjorde at jeg var 100 % avhengig av andres hjelp for å klare meg. Det var midlertidig men likevel var følelsen helt jævlig.

Så min aller største frykt er at jeg igjen skal miste kontrollen over mitt eget liv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min største frykt, er å frykte døden. :-)

Skrevet

jeg er bare redd for "dumme" ting...jeg er liiiiivredd veps...(om en veps kommer inn på soverommet mitt, skal jeg banne på at jeg blir så kvalm at jeg bare må stå opp) I tillegg er jeg veldig husredd..(Jeg kan gå alene midt i byen om natta uten å være særlig bekymet...men å være alene i et hus...skrekk og gru)

Det dummeste av alt er at jeg er redd for å bli kjørt over av en usynlig bil (vi har jo ingen garanti for at de ikke finnes...de er jo usynlige, så vi ser dem jo ikke)...det er bare en tullefrykt, selvfølgelig..og jeg er ikke så ustabil som jeg kanskje gir inntrykk av...

At noen jeg er glad i skal dø, er vel det jeg er mest redd for...

Skrevet

Min største frykt er å bli forfulgt av noe/noen som vil "ta" meg uten å ha en mulighet til å unnslippe eller at de aldri skal slutte å forfølge meg.

(Jada, jeg har sett for mye på film...)

Skrevet

Min aller største frykt, er døden. Bare å lese ordet, tenke tanken eller se gravstener på kirkegården, ja alt som har med døden å gjøre, minner meg på at vi ikke lever evig.

Etter det så kommer det

* Edderkopper

* Hai/annet ukjent vesen som spiser mennesker eller at noe annet skal komme å dra meg under vann

* Drukning

* Husredd

* Mørkeredd

* At noe skal skje meg selv, samboeren min eller barna våre

Skrevet

At noe skal skje barna og samboeren min.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Det må være at det skjer noe med min bror, at han dør el.

Så er jeg redd for at noe skal skje med meg eller eksn min før jeg får fortalt han at jeg har tilgitt han og elsker han.

Jeg er også redd for at jeg aldri vil bli forelska igjen og blir alene resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...