AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Jeg og min kjæreste har hatt 9 måneders avstandsforhold. Til neste sommer planlegger vi å kjøpe en bolig. Er det veldig rart at foreldrene våres ikke har møtt hverandre enda? Og hvor rart hadde det egentlig vært om vi flyttet inn uten at familiene ble kjent med hverandre? Anonymous poster hash: 43162...77a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Hvis de bor langt unna hverandre og det ikke har vært en begivenhet som har gjort at de har møttes, er jo ikke det så unaturlig... Hvis det ikke blir en naturlig åpning før det, så inviterer dere bare på innflytningsfest... Anonymous poster hash: 7287b...d43
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Hvis de bor langt unna hverandre og det ikke har vært en begivenhet som har gjort at de har møttes, er jo ikke det så unaturlig... Hvis det ikke blir en naturlig åpning før det, så inviterer dere bare på innflytningsfest... Anonymous poster hash: 7287b...d43 Men hvor lenge er det ''greit'' å bo sammen uten at våres familie har vært i kontakt med hverandre? Er det som er spørsmålet Anonymous poster hash: 43162...77a
LukaFrost Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Må familiene ha så mye kontakt med hverandre da? 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Vi er gift og venter barn og foreldrene våre har ennå ikke møttes skikkelig. Jeg hadde ikke synes det var rart at dere flytter sammen uten at de har møtt hverandre.Anonymous poster hash: 16df1...00f
Rainbow Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Samboer og jeg har vært sammen i tre og et halvt år, bodd sammen i tre av dem, og foreldrene har ikke møttes. De bor en time unna hverandre og vi bor ganske nær det ene foreldreparet. Men det har ikke vært noen anledning som har passa, og det føles unaturlig å bare lage en kun for det. Så da har det ikke skjedd ennå.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Men hvor lenge er det ''greit'' å bo sammen uten at våres familie har vært i kontakt med hverandre? Er det som er spørsmålet Anonymous poster hash: 43162...77a Det var ikke det du spurte om i HI, og det kommer vel helt ann på hva som føles riktig for dere og deres familier... Anonymous poster hash: 7287b...d43
Gjest chiki Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Vi nviterte alle til feiring da jenta vår ble 6 mnd (døpte henne ikke), det var første gangen de traff erandre skikkelig foreldre og søsken. Før det hadde foreldrene mine møtt svigermor 2 ganger sann kjapt, det var da vi gikk på folkehøgskole og det var "familiehelg".
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 TS her. En annen ting jeg tenker på er at familien ikke er helt norsk. Mamma kan norsk, men pappa har språkvansker når det kommer til det norske språket. Så han kommer jo ikke til å klare å kommunisere så godt. Også er det slik at familien dems er jo så mye mer velstående og tjener langt bedre enn hva min gjør. Så jeg er litt ''redd'' for at vi ikke blir bra nok. Anonymous poster hash: 43162...77a
Veggdyret Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Jeg og samboer har kjent hverandre i snart 10 år og bodd sammen i 6 år, venter første barn nå. Foreldrene våre har aldri møttes. Ser ikke helt hvorfor de "må" det heller - har ingen planer om verken barnedåp eller bryllup, som er de eneste arenaene der jeg føler at de bør møtes på forhånd for å være sikker på at de går overens.
juliane Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Vi har vært sammen i fire år og eid felles bolig i over to år, men våre foreldre har aldri truffet hverandre. Vi bor i Oslo, og foreldrene våre bor hhv fire og ni timers biltur unna i hver sin retning, og siden de aldri har vært i byen samtidig har det aldri vært naturlig at de har truffet hverandre. Mamma dør etter å få møte dem snart, så vi må vel få gjort noe med det. Men vil helst at første møte skal være litt kort og ikke en helt helg f.eks, så litt usikker på hvordan vi skal få det til...
MissStiles Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Vi har vært sammen i snart 2 år. Og ingen planer om at foreldrene våre skal møtes før vi får barn eller gifter oss. Ser ingen grunn til at de skal møtes før det.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Vi har vært sammen i 4 år og de har aldri møtt hverandre. Har aldri falt seg naturlig, jeg føler det er mer naturlig om det kommer barn inn i bildet, eller evnt bryllup. Anonymous poster hash: 75efc...ae9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Jeg og min kjæreste har hatt 9 måneders avstandsforhold. Til neste sommer planlegger vi å kjøpe en bolig. Er det veldig rart at foreldrene våres ikke har møtt hverandre enda? Og hvor rart hadde det egentlig vært om vi flyttet inn uten at familiene ble kjent med hverandre? Anonymous poster hash: 43162...77a Dere har vært sammen i under et år? Det ville ikke vært unormalt om dere selv ikke hadde møtt "svigers" ennå. I et ev. bryllupe, barnedåp, konfirmasjon eller til runde dager er det naturlig å invitere begge og da også naturlig at de prates. Bor deres foreldre langt fra hverandre er det ingen grunn til at de skulle treffes utenom slike merkedager. Anonymous poster hash: 6fedd...ad8
Arkana Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Våre foreldre traff ikke hverandre før vi giftet oss. Da hadde vi vært sammen 8 år. De bor langt unna hverandre, og vi bor ikke i noen av våre hjembyer så det har aldri vært noen annen anledning hvor de kunne treffes. Vi har nå vært sammen 14 år og de har fremdeles ikke truffet hverandre igjen etter bryllupet.. Jeg kan heller ikke se at det er nødvendig at familiene våre har så mye med hverandre å gjøre uansett.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Dere har vært sammen i under et år? Det ville ikke vært unormalt om dere selv ikke hadde møtt "svigers" ennå. I et ev. bryllupe, barnedåp, konfirmasjon eller til runde dager er det naturlig å invitere begge og da også naturlig at de prates. Bor deres foreldre langt fra hverandre er det ingen grunn til at de skulle treffes utenom slike merkedager. Anonymous poster hash: 6fedd...ad8 Grunnen for at jeg tenker over dette, er jo fordi vi skal kjøpe et hus sammen og skal være samboere. Og da blir det mange år fremover med han og meg. Anonymous poster hash: 43162...77a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Jeg og min kjæreste har hatt 9 måneders avstandsforhold. Til neste sommer planlegger vi å kjøpe en bolig. Er det veldig rart at foreldrene våres ikke har møtt hverandre enda? Og hvor rart hadde det egentlig vært om vi flyttet inn uten at familiene ble kjent med hverandre? Anonymous poster hash: 43162...77a Min mor møtte min kjæres mor for bare noen uker siden, og vi har bodd sammen i snart 2 år, og kjøpte sammen for 10 mnd siden Anonymous poster hash: e15c8...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå