AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Hva gir dere til kjærester dere nettopp har fått? Eller en flørt dere nettopp har blitt kjent med? Trenger tips Fortell gjerne hvor gammel og kjønn på kjæresten også. Anonymous poster hash: c49c5...d49
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Man går ikke inn i forhold med folk man knapt kjenner. "Splitter ny kjæreste" høres så forbannet dumt ut. Anonymous poster hash: e1653...78f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Man går ikke inn i forhold med folk man knapt kjenner. "Splitter ny kjæreste" høres så forbannet dumt ut. Anonymous poster hash: e1653...78f Det var ikke spørsmålet. Hut deg ut av tråden min, surkepromp. Anonymous poster hash: c49c5...d49 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Kanskje tskjorte eller et litt tøft smykke eller noe slikt. til mann i begynnelsen av 30åra Anonymous poster hash: 0fb47...487
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Er han/ho så ny at personen nettopp er komet ut av livmora? I såfall ville jeg anbefalt spebarnsklær. Om ikke, noe mindre dyrt du kan tenke deg personen liker. Anonymous poster hash: 467b7...ae2
Gjest Lille-pus Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Hva gir dere til kjærester dere nettopp har fått? Eller en flørt dere nettopp har blitt kjent med? Trenger tips Fortell gjerne hvor gammel og kjønn på kjæresten også. Anonymous poster hash: c49c5...d49 Jo, altså... når jeg akkurat har fått en pent brukt kjæreste av en venninne, en som ikke lenger passer til henne eller som hun har gått lei av, eller som ikke er årets mote... da gir jeg dem en vask før jeg prøver dem. Og har jeg akkurat blitt kjent med en kvinnes flørt så gir jeg ikke denne flørten julegave... Flørten er da ikke min. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Det er utrolig patetisk gjort å bare poste tull i tråder. Ta det i noen av de andre trådene som er lagd for å kommentere og diskutere tøys og tull, skrivefeil og dårlige formuleringer. Anonymous poster hash: c49c5...d49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå