AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 har en venninnegjeng jeg har hatt siden barneskolen. Vi har det veldig moro sammen , men hver eneste gang vi samles så dreier samtalen seg alltid inn på temaet sex. HVER GANG. Vi er i slutten av tjueårene og har snakket om pikk,pung, puling, slikking,kjønnshår, orgasmer +++++ hver eneste gang de femten siste årene. På torsdag spiste vi lunch sammen og begynte først å snakke om hverdagslige ting, men etter ti minutter var det noen som begynte å snakke om sexlivet sitt. Jeg er så lei, og har vært lei veldig mange år. Etter jeg fylte tjue så har jeg mistet interessen for å høre om hvordan venninnene mine får lettest orgasme og hva den nye kjæresten gjør riktig eller galt i senga. Jeg orker ikke mer, jeg blir gal! Er det ikke mulig å snakke om noe annet enn sex? Jeg blir ikke flau eller noe og har nok av ting å ta av fra mitt eget sexliv om jeg vil snakke om det men nå føler jeg meg dummere enn et brød når jeg innser at jeg har sittet i fire timer for å høre på en diskusjon om det er digg å bli tatt i rompa eller ikke. Er alle venninnegjenger sånn? Jeg har mange andre venner som jeg er med og de snakker jeg med om politikk, nyheter, tv/film/musikk, opplevelser osv. Sex kan godt dukke opp som et tema men ikke i like stor grad og varighet. Jeg vil ikke kvitte meg med venninnene mine men hva gjør jeg? Jeg har prøvd å dreie praten inn på noe annet men etter et par minutter er vi tilbake. Det var et spennende tema da vi var fjortisser men nå.... ikke veldig. Anonymous poster hash: e94d8...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Nei, jeg deler ikke mitt sexliv med venner og motsatt. Utenom en venninne da som liker å fortelle om det, og jeg synes det er så fælt å høre på. Hva jeg og min kjæreste gjør og ikke i senga er privat. Er vel mest fordi jeg ikke ønsker å utlevere kjæresten min på den måten, og det føler jeg at jeg gjør om jeg snakker om hva vi gjør i senga. Anonymous poster hash: 08284...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Jeg har aldri snakket med noen venninner om sexlivet. Og jeg har jo blitt kjent med forskjellige oppigjennom årene. Ingen venninner har prøvd å snakke om sex med meg. Kanskje du bør prøve å fornye vennekretsen litt? Anonymous poster hash: 8c453...20b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Er det litt sånn sex&singelliv wannabees eller? Anonymous poster hash: cdd7f...026
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Er det litt sånn sex&singelliv wannabees eller? Anonymous poster hash: cdd7f...026 Ja en skulle tro det! Jeg har aldri snakket med noen venninner om sexlivet. Og jeg har jo blitt kjent med forskjellige oppigjennom årene. Ingen venninner har prøvd å snakke om sex med meg. Kanskje du bør prøve å fornye vennekretsen litt? Anonymous poster hash: 8c453...20b Ja jeg fornyer vennekretsen hele tiden, men dette er en gjeng jeg har kjent så og si hele livet. Det har alltid vært oss seks-syv jentene og jeg har det jo veldig hyggelig og moro med dem men det er bare denne eviglange snakkisen som aldri tar slutt. Tenkte jo at det kom til å gå over men det virker ikke slik. Anonymous poster hash: e94d8...aa0
Djungelvrål Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Jeg snakket mer om sex da jeg var i løsere forhold men nå som jeg har fått meg samboer og blitt eldre virker det illojalt å diskutere vår sex i stor grad. Det blir mere på generell basis. Jeg hadde ikke likt at han fortalt for mye om vårt sexliv til venner heller. Syns det virker som om du har banslige venninner. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Jeg snakket mer om sex da jeg var i løsere forhold men nå som jeg har fått meg samboer og blitt eldre virker det illojalt å diskutere vår sex i stor grad. Det blir mere på generell basis. Jeg hadde ikke likt at han fortalt for mye om vårt sexliv til venner heller. Syns det virker som om du har banslige venninner. Faktisk så snakker de ikke så mye om sine egne kjærester. Det skjer jo, men da er det ofte snillere ting. Det blir oftest snakk om tidligere kjærester, one night stands , hvilke leketøy som er best og hvordan man best kan oppnå orgasme blabla bla. det er ikke sånn at de sitter ikke å forteller sexakten fra dagen før i detalj . Jeg føler heller ikke at de utleverer kjæresten sin så mye men det er bare alt annet. Her om dagen fortalte jeg at jeg hadde blitt flinkere til å drikke vann og tilogmed da var det en eller annen som deisa inn med " apropo vann, jeg blir så våt for tida jeg blablabla" Pupper også er en heftig debatt. Hva er fint, hva liker gutter, hvem har silikon osv osv. Har noen kjøpt en ny bh så skal den gjerne vises frem ved å dra ned t-skjorta eller da hun ene fikk satt inn silikon så var det et helt år med mas om at vi måtte kjenne på de (både med og uten bh) eller se på de . Jeg ville ikke det og da blir jeg oppfattet som den sære. jeg har ikke noe problem med å kjenne på puppene til venninna mi men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal gjøre det. Jeg er lei, irritert og syns egentlig de blir dummere og dummere for hver gang jeg treffer de. Og siden alle deler så intime ting hele tiden føler jeg et slags press når de spør meg om hva som skjer i mitt liv. Jeg sier alltid at jeg ikke har noe behov for å snakke med de om sex men alikevel prøver de å dra det ut av meg. Blir litt komisk etterhver når hylekoret maser i en halvtime om å få vite ting og jeg gang på gang svarer at det kan de godt lure på men at de ikke får vite det. Ja de er barnslige. Ingen tvil om det. Kanskje jeg bare burde fase de ut.. de gir meg ikke så fryktelig mye lenger kjenner jeg. Anonymous poster hash: e94d8...aa0 1
JamesHardy Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 (endret) Kvinnfolk.. Tenker bare på sex hele tiden.. Endret 24. november 2013 av JamesHardy
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Spør om dere kan snakke om noe annet enn sex for en gangs skyld.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Jeg har det akkurat på samme måte, TS, men hos meg snakkes det mer om barn,barn, barn og fødsler. Jeg har ingen interesse for slike ting (er frivillig barnløs) og kjeder meg sånn sammen med vennene mine. Hva kan man gjøre for å få endret på dette, uten å være uhøflig? Jeg har begynte å gjespe (jeg kjeder meg oppriktig) og gå tidlig, men det er jo vennene mine også..Vil ikke sitte hjemme alene og glo heller. Anonymous poster hash: 49117...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå