Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår møtte jeg en jeg var litt interessert i på vgs. Vi utvekslet blikk mange ganger og jeg tolket det som om han kanskje var litt interessert i meg og (mulig jeg tolket det slik fordi jeg ville det skulle være sånn), uansett så var begge litt små sjenerte så vi pratet aldri sammen. Jeg møtte han på et vors igår. Jeg og noen venninner tenkte å slå oss løs før siste innspurt til eksamen og det viste seg at hun ene jeg studerer med hadde en felles bekjent med denne gutten, så han kom på vorset han og.

Han satt seg ved meg, vi begynte å prate litt og vi pratet veldig mye den kvelden. Som jeg nevnte var planen at vi virkelig skulle slå oss løs, så jeg drakk en del og ble ganske full. Jeg drakk litt av hvert og det straffet seg da vi kom til utestedet. Jeg danset med han gutten, da jeg merket jeg begynte å bli ganske kvalm og det virket som han skjønte det for han spurte meg om jeg måtte spy. Jeg nikket, og han tok meg med ned i førstetasjen hvor det er to større toaletter. Det var kø på jentedoen, men ikke noe på guttedoen. Så vi gikk inn dit, akkurat i det jeg sa "Jeg tror det går bra", spydde jeg og noe traff han nederst på ene buksebenet og skoen. Han holdt håret mitt mens jeg spydde og tørket tårene mine etterpå.

Da vi skulle ta farvel for kvelden beklaget jeg igjen for at jeg hadde spydd på han, han sa med et smil at det gikk bra, det var jo ikke så mye. Jeg kysset han, men han trakk seg unna og sa igjen med et smil "Kanskje vi heller skal gjøre dette en gang du ikke har spy ånde"

Vi var allerede venner på facebook, men vi har ikke pratet med hverandre siden. Er det et tegn på at han ikke er interessert? Er det ikke vanlig å snakke dagen etter hvis man er interessert?

Anonymous poster hash: 02699...e35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

som du skrev tidligere, han er jo litt sjenert. kanskje han venter på at du skal skrive til han først. skriv hei og se hva som skjer

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...