AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Noen som har prøvd den? Anonymous poster hash: b209e...91a
Alina X Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Ja,da jeg var rundt 0-2år...fungerte fint det. 9
Libertas Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Det jeg lurer på er hvorfor mennesker vil spise barnemat istedetfor å legge om kostholdet sitt til noe sunnere alternativ? Ser mange 14-16 år gamle jenter som er og kjøper barnemat. 4
JamesHardy Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Alt som har "dietten" bak seg bør en styre unna. Heller lære seg om ernæring og kunne ta gode valg hver dag. Det gir en fantastisk effekt over tid på helse og velvære. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Jeg har ikke hørt om babymatdietten, men det første jeg tenker er jo at det er helt fullstendig ulogisk? Babymat er laget for barn som skal VOKSE, og er neppe et godt alternativ om man skal gjøre det motsatte - slanke seg? Anonymous poster hash: 02c42...542 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Jeg har ikke hørt om babymatdietten, men det første jeg tenker er jo at det er helt fullstendig ulogisk? Babymat er laget for barn som skal VOKSE, og er neppe et godt alternativ om man skal gjøre det motsatte - slanke seg? Anonymous poster hash: 02c42...542 Det dreier seg jo selvsagt om kaloriinnholdet. Spiser man et glass babymat til hvert måltid får man i seg mye mindre kalorier enn ellers. Noe mer hokus pokus er det ikke med dietten.Anonymous poster hash: ea5c2...13b 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Det jeg lurer på er hvorfor mennesker vil spise barnemat istedetfor å legge om kostholdet sitt til noe sunnere alternativ? Ser mange 14-16 år gamle jenter som er og kjøper barnemat. Man slipper å twnke selv. Anonymous poster hash: ea5c2...13b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Det dreier seg jo selvsagt om kaloriinnholdet. Spiser man et glass babymat til hvert måltid får man i seg mye mindre kalorier enn ellers. Noe mer hokus pokus er det ikke med dietten.Anonymous poster hash: ea5c2...13b Ja men da kan man jo likegjerne spise noe annet, om det bare er kaloriinnholdet det går på. Å spise alt for lite er jo uansett ikke noe sjakktrekk, og det er mer sannsynlig at man går opp i vekt enn ned i vekt av det. Ikke fordi lite mat fører til vektøkning, men når man går rundt og er konstant sulten er sjansen mye større for at man overspiser når kroppen blir desperat etter mat. Anonymous poster hash: 02c42...542
heiduderborte Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Det smaker dritt, smakte på lillebroren min sin, stakkars lillebror.. Barnemat dietten er bare noe tull, btw startet av en stor blogger, hun sier senere i tid at det var tull. Herregud.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Det smaker dritt, smakte på lillebroren min sin, stakkars lillebror.. Barnemat dietten er bare noe tull, btw startet av en stor blogger, hun sier senere i tid at det var tull. Herregud. Hvilken blogger? Trodde det var kjendiser i LA som startet det.. Anonymous poster hash: b209e...91a 1
heiduderborte Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Hvilken blogger? Trodde det var kjendiser i LA som startet det.. Anonymous poster hash: b209e...91a Åja, det kan hende, jeg har ikke sjekket fakta, men iallefall en veldig slank blogger kalt kissies.se
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Jeg spiser babymat fra tid til annen, enten grøt eller middagsglass, men det er fordi det er godt, næringsrikt og kjapt å lage. Spiser dog variert og sunt ellers, og sitter sjeldent i ro mer enn to minutter i strekk. Det fungerer flott for meg, men å leve på babymat må da være umåtelig kjedelig? Ser ikke poenget. Spis skikkelig, jente! Anonymous poster hash: 44fb5...432
Stormborn Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Det jeg lurer på er hvorfor mennesker vil spise barnemat istedetfor å legge om kostholdet sitt til noe sunnere alternativ? Ser mange 14-16 år gamle jenter som er og kjøper barnemat. Ja, og så? Jeg kjøpte det når jeg var eldre også jeg, men det var ikke for å slanke meg da Litt salt oppi så er de faktisk ganske gode! De som er i den eldste gruppen da såklart, 4 mnd. maten er ikke no å skryte av...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 He he. Har en fire år gammel sønn som aldri har villet spise disse babymat glassene. Prøvde mange varianter men han nektet å spise. Ville kun spise hjemmelaget mat med masse smak og ordentlig konsistens. Anonymous poster hash: 8be9d...2c1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Hvilken blogger? Trodde det var kjendiser i LA som startet det.. Anonymous poster hash: b209e...91a Jennifer Aniston går iallefall på dietten har jeg lest mange plasser Anonymous poster hash: b209e...91a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Åja, det kan hende, jeg har ikke sjekket fakta, men iallefall en veldig slank blogger kalt kissies.se Var egentlig denne jeg skulle svare til ovenfor Anonymous poster hash: b209e...91a
Libertas Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Ja, og så? Jeg kjøpte det når jeg var eldre også jeg, men det var ikke for å slanke meg da Litt salt oppi så er de faktisk ganske gode! De som er i den eldste gruppen da såklart, 4 mnd. maten er ikke no å skryte av... Nei, jeg bare lurte jeg
Stormborn Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Nei, jeg bare lurte jeg Derfor skriver jeg at det ikke var for å slanke meg Når jeg jobba i butikk hendte det ofte at ungdommer kom for å kjøpe babymat, men det var ingen gjengangere eller noe som skjedde hver dag
Libertas Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Der jeg jobbet var det gjengangere som kom innom omtrent hver dag, dette da også spinkle småjenter på 14-16 år. Selv spiste jeg babygrøt, men det var fordi jeg syntes det var kjempegodt
Stormborn Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Der jeg jobbet var det gjengangere som kom innom omtrent hver dag, dette da også spinkle småjenter på 14-16 år. Selv spiste jeg babygrøt, men det var fordi jeg syntes det var kjempegodt Babygrøt med most banan er skikkelig nam! Jeg kommer til å måtte lage doble porsjoner når ungen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå