Gjest HappyWaffle Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 er det noen som pjoner her inne som vil dele tips og triks? evt oppskrifter på ting man kan lage uten for mye bajas? eneste jeg har fått til frem til nå er votter, labber og fingervotter
Libertas Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 ENeste jeg kan pjone er votter og lue
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 ENeste jeg kan pjone er votter og lue har prøvd lue jeg men får det aldri til! enten blir den for stor, for liten, for stram nederst eller for løs. blah
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Ooh. Det husker jeg at jeg drev med før. Luer er enkle å pjone. Legg/håndledd-varmere. Sånne ting som du ikke trenger oppskrift på. Må finne deg i å pjone litt, måle, ev. rekke opp litt og så videre, men det er vel slik en lager vanlige håndarbeidsting figursydde også? Jeg har alltid gjort det slik, i alle fall. Ellers så kan du jo pjone alt som går rundt. En veske eller bag, for eksempel. Anonymous poster hash: 4667c...f45
Libertas Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Blir mine også Så klarte jeg å lage en som passet perfekt, men den utvidet seg
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Ooh. Det husker jeg at jeg drev med før. Luer er enkle å pjone. Legg/håndledd-varmere. Sånne ting som du ikke trenger oppskrift på. Må finne deg i å pjone litt, måle, ev. rekke opp litt og så videre, men det er vel slik en lager vanlige håndarbeidsting figursydde også? Jeg har alltid gjort det slik, i alle fall. Ellers så kan du jo pjone alt som går rundt. En veske eller bag, for eksempel. Anonymous poster hash: 4667c...f45 takk for tips :D skal prøves :D
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Blir mine også Så klarte jeg å lage en som passet perfekt, men den utvidet seg but why?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Pjonede ting siger gjerne litt utover. Ikke alltid, men de har en tendens til det. Jeg synes det hjalp å strekke dem inn i form igjen når de var våte, og å pjone med litt hardt garn, ikke det mest fluffy myke. Også tykk heklekrok var en felle, om jeg husker rett... Men om du tover tingen etter den er pjonet (litt stor) så vil den jo holde seg i form. Anonymous poster hash: 4667c...f45
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Pjonede ting siger gjerne litt utover. Ikke alltid, men de har en tendens til det. Jeg synes det hjalp å strekke dem inn i form igjen når de var våte, og å pjone med litt hardt garn, ikke det mest fluffy myke. Også tykk heklekrok var en felle, om jeg husker rett... Men om du tover tingen etter den er pjonet (litt stor) så vil den jo holde seg i form. Anonymous poster hash: 4667c...f45 kanskje det er det som er problemet mitt. elsker litt tykt garn på votter osv. men kanskje jeg skal prøve å tove dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå