Gjest Sobril Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Nettopp ferdig med sesong 5 av Dexter. Skal bestille resten av sesongene, men hvorfor er ikke 7 og 8 tekstet? Slik er det med The Office også, og det er utrolig irriterende.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Sesong 7 og 8 av Dexter er såvidt jeg vet fortsatt "spesialimport", så da regner jeg med at de som kommer ut senere er tekstet. Håper jeg... Anonymous poster hash: e2bc9...101 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Fordi du ikke har kjøpt norsk versjon. Anonymous poster hash: fc70f...d54 1
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Fordi du ikke har kjøpt norsk versjon.Anonymous poster hash: fc70f...d54 Ja, jeg vet det. Lurer på hvorfor det tar så innmari lang tid. The Office, som jeg har ventet på, har aldri kommet ut med norsk tekst. Altså siste sesong(ene). Ser det er engelsk tekst på Dexter 7+8. Da går det. Er bare så innmari slitsomt uten tekst. Blir distrahert av det minste.
miramis Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Fordi det tar tid før de blir tekstet?! Bare last de ned med engelsk tekst, jezez.
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 (endret) Fordi det tar tid før de blir tekstet?! Bare last de ned med engelsk tekst, jezez. Jezez til deg også!! Begynte å se serier på dvd for ett års tid siden. JEG vet vel for pokker ikke hvor lang tid teksting og slikt tar!!! Utrolig dumt å spørre noen om ting man ikke kan altså. Jeg lover å aldri gjøre det igjen! Endret 24. november 2013 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Lær deg bedre engelsk så slipper du å styre med teksting.Anonymous poster hash: f25ae...39b 2
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Lær deg bedre engelsk så slipper du å styre med teksting.Anonymous poster hash: f25ae...39b Jeg har bodd i usa, så engelsken er god nok. Liker tekst i norske filmer også. Det er en preferanse jeg har.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Jeg har bodd i usa, så engelsken er god nok. Liker tekst i norske filmer også. Det er en preferanse jeg har. Bare en unnskyldning. Kan man engelsk godt nok er ikke tekst nødvendig. Men for all del, knot videre med tekst du.Anonymous poster hash: f25ae...39b 3
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 (endret) Bare en unnskyldning. Kan man engelsk godt nok er ikke tekst nødvendig. Men for all del, knot videre med tekst du.Anonymous poster hash: f25ae...39b Nok en jævla kødd ja. Jeg driter i hva du tror om engelsken min. Faktum er at jeg har problemer med konsentrasjonen, og synes det er utrolig irriterende å miste poenger bare fordi man tygger på et knekkebrød. Skjønner at du skriver her bare for å være kvalm, men jeg liker ikke deg heller. Endret 25. november 2013 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Nok en jævla kødd ja. Jeg driter i hva du tror om engelsken min. Faktum er at jeg har problemer med konsentrasjonen, og synes det er utrolig irriterende å miste poenger bare fordi man tygger på et knekkebrød. Skjønner at du skriver her bare for å være kvalm, men jeg liker ikke deg heller. Nei, slett ikke. Men om man skjønner engelsk godt nok trenger man ikke tekst på norsk. Derfor er det lurt å lære seg det godt nok.Anonymous poster hash: f25ae...39b 1
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 (endret) Nei, slett ikke. Men om man skjønner engelsk godt nok trenger man ikke tekst på norsk. Derfor er det lurt å lære seg det godt nok.Anonymous poster hash: f25ae...39b Da bør du lese hele tråden hvor jeg skriver at det duger på engelsk (et par innlegg lenger opp). Endret 25. november 2013 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Så får du heller skru opp lyden når du spiser knekkebrød. Anonymous poster hash: f25ae...39b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Da bør du lese hele tråden hvor jeg skriver at det duger på engelsk et par innlegg lenger opp. Å kunne engelsk godt nok innebærer å forstå det muntlig. Anonymous poster hash: f25ae...39b
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 Å kunne engelsk godt nok innebærer å forstå det muntlig. Anonymous poster hash: f25ae...39b Jada. Det er snakk om å ikke kunne konsentrere seg og HØRE godt nok! Gikk en norsk serie på tv for et par år siden også, som jeg ga opp fordi jeg ikke fikk ting med meg. Så bør jeg vel lære meg norsk også? Uansett - hva om noen faktisk trenger tekst fordi de ikke kan et språk? Da skriver du det du gjør KUN for å være spydig og ufin. Latterlig!! Hva feiler det egentlig folk på KG? Hvorfor kan man ikke få svar på det man faktisk spør om før noen kaster seg over med spydigheter istedenfor?
miramis Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 Nok en jævla kødd ja. Jeg driter i hva du tror om engelsken min. Faktum er at jeg har problemer med konsentrasjonen, og synes det er utrolig irriterende å miste poenger bare fordi man tygger på et knekkebrød. Skjønner at du skriver her bare for å være kvalm, men jeg liker ikke deg heller. Poenger mister man når teksten ikke er på originalspråket. Pass deg 👊👊👊
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 Ja, jeg vet det. Lurer på hvorfor det tar så innmari lang tid. The Office, som jeg har ventet på, har aldri kommet ut med norsk tekst. Altså siste sesong(ene). Ser det er engelsk tekst på Dexter 7+8. Da går det. Er bare så innmari slitsomt uten tekst. Blir distrahert av det minste. Ah, sånn sett - skjønte visst ikke helt hva du mente i HI Jeg tipper at det handler om fallende seertall på slutten av serier, er gjerne en grunn til at de blir avslutta så da lønner det seg antakelig ikke å lage egne versjoner med norsk teksting, om en forventer lite salg? Anonymous poster hash: fc70f...d54
Silfen Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 Bare en unnskyldning. Kan man engelsk godt nok er ikke tekst nødvendig. Men for all del, knot videre med tekst du.Anonymous poster hash: f25ae...39b Bullshit. Jeg kan engelsk mer enn godt nok, men siden jeg ikke HØRER bra nok, så foretrekker jeg tektst.Gjerne engelsk tekst, helt kurant, men tekst uansett. 3
MajorasMaske Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 Bullshit. Jeg kan engelsk mer enn godt nok, men siden jeg ikke HØRER bra nok, så foretrekker jeg tektst.Gjerne engelsk tekst, helt kurant, men tekst uansett. Vell tunghørte er en liten kundegruppe av tv seere, derfor blir de prioritert sist. 1
Silfen Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 Vell tunghørte er en liten kundegruppe av tv seere, derfor blir de prioritert sist. Jeg er ikke tunghørt, bare hører dårligere innenfor normalen, men poenget var uansett at teksting kan foretrekkes, selv om man snakker et språk flytende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå